Segment premium automobila ove bi godine mogao dobiti novog kralja.
Nakon sedmogodišnje dominacije BMW-a, čini se kako će Audi preuzeti titulu najprodavanije premium marke. Naime, u prvih osam mjeseci Audi je prodao 961.000 automobila, dok je BMW pronašao 2100 kupaca više.
No, zanimljivo je kako ove brojke za Audi predstavljaju rast od 13 posto u odnosu na prošlu godinu, dok je BMW-ov rast 'tek' 7.8 posto.
U istom razdoblju lani, BMW je bio bolji od Audija za čak 40.513 prodanih automobila, a zbog velikog rasta prodaje brojni analitičari predviđaju da će brend iz Ingolstadta ove godine preuzeti titulu najprodavanije premium marke.
Nevjerovatan rast Audija počeo je još prije deset godina od kada je Volkswagen u taj premium brend uložio više od 20 milijardi eura. Primjerice, 2003. godine Audi je u ponudi imao samo šest modela, dok je danas kupcima na raspolaganju njih 12.
Na kraju prošle godine Audi je na prodajnoj listi prestigao Mercedes-Benz, a identičan scenarij očekuju i ove godine s BMW-om.
U prvih osam mjeseci ove godine, na trećem mjesetu premium segmenta nalazi se Mercedes-Benz sa 841.567 prodanih automobila.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....