Prednji pogon, trocilindarski motor, monovolumen... Pariška studija Active Tourer prvi je iz buduće obitelji bavarskih automobila s prednjim pogonom, a kotrlja se na novoj platformi koju će koristiti svi automobili duljine do 4,5 metara, uključujući i Mini. Već na prvi pogled u oči upadaju visina od 1,56 i duljina od 4,35 metara, čime se Active Tourer smjestio na pola puta između serija 1 i X3. Posljedica? Putnici sjede čak 60 centimetara udaljeni od tla (10 cm više nego u seriji 1), a na stražnjim sjedalima mjesta je za koljena više nego u seriji 3.
Hibridnu studiju pokreće elektromotor snage 50 kW, koji energiju crpi iz litij-ionskih baterija smještenih u podu prtljažnika dovoljnih da samo na struju prevali 30 kilometara, uz najveću brzinu od 120 km/h. A kad se isprazne baterije ili elektromotoru zatreba dodatna snaga, uključuje se novi, 1,5-litreni trocilindarski benzinac, koji mu omogućuje da do stotke stigne za svega 8 sekundi i na autocesti pojuri do čak 200 km/h. U tom je slučaju, međutim, nemoguće ostvariti tvornički deklariranu potrošnju od svega 2,5 l/100 km.
Serijsku verziju od proljeća 2014. pokretat će 136 KS snažan 1,5-litreni benzinac s tri cilindra, izravnim ubrizgavanjem, twin-scroll turbopunjačem i promjenjivim upravljanjem ventilima (Valvetronic). Naravno, neće izostati ni već poznati benzinski motori sa 102 do 190 KS i dizelaši sa 95 do 170 KS.
Cijena? Oko 26.000 eura.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....