U samo dvije i pol godine Citroën je prodao čak 300.000 primjeraka šminkerske linije modela DS, dokazavši da i u vremenima krize postoji dio tržišta koji nije izgubio optimizam i raspoložen je za kupnju automobila iznad konfekcijskih standarda.
Očekivano, bestseller je DS3 s više od 200.000 primjeraka, a takav uspjeh, sazdan na brojnim mogućnostima individualizacije izgleda auta, potaknuo je Citroën da napravi korak dalje i ponudi privlačnu kabrio izvedbu s platnenim krovom. Nakon prestanka proizvodnje Pluriela 2010. godine Citroën tako ponovno ima mali kabrio, ali plemenitije izvedbe i ovaj puta nešto drukčije koncepcije, na tragu Fiatove izvedbe modela 500C.
Karoserija, uključujući bočne stranice, u potpunosti se oslanja na standardni DS3, a platneni krov se električnim putem automatski namata unatrag, u tri položaja. Čitava operacija traje gotovo bešumno i poželi li se krov rasklopiti do kraja, traje tek 16 sekundi. Ostavljena je i mogućnost ručnog otvaranja, a tada je moguće odabrati bilo koju poziciju. No, s posve rasklopljenim krovom vidljivost unatrag oslanja se gotovo isključivo na poglede u vanjske retrovizore.
Kao i kod standardnog DS3 i ovdje su pružene brojne mogućnosti individualizacije izgleda čitavog auta, temeljene na tri boje krova (crnoj, plavoj na granici s ljubičastom te sivoj prošaranoj DS monogramima). Drugim riječima, gotovo će nemoguće na cesti vidjeti dva jednaka primjerka, a koja god se verzija odabere bit će podjednako atraktivna. Ovisno o paketu opreme dolaze i zanimljiva stražnja diodna svjetla u 3D izvedbi.
Na prvim vožnjama zamijetili smo odličnu zvučnu izolaciju s dignutim krovom i dojam u vožnji je u tom slučaju gotovo kao sa standardnim modelom. Dolaskom na sunčanu dionicu spustili smo krov i unatoč tome što je vani bilo vjetrovito, zahvaljujući standardnim bočnim stranicama vrtloženja unutar putničkog prostora neusporedivo su manja, a vožnja ugodnija nego u klasičnoj kabrio formi. Vidljive su i manje dizajnerske modifikacije instrumenata i središnjeg grebena, a hvali se i činjenicama da je jedini takav mali kabrio s pet sjedala, ujedno i najvećeg prtljažnika. Ipak, pristup prtljažnom prostoru obujma 245 litara prilično je nespretan.
Uz već poznate motore (benzinski 1.6 atmosferski sa 120 KS i 1.6 turbo sa 156 KS te dizelski 1.6 sa 92 KS) kao početni u ponudu ulazi ekonomični trocilindarski 1,2-litreni benzinac sa 82 KS. Zahvaljujući standardnoj izvedbi bokova niti na lošoj cesti nije prisutan osjećaj mekane karoserije, tipičan za kabriolete.
Citroënov novitet stiže u travnju, a očekuje se da će biti skuplji oko 15.000 kuna od standardnog DS3.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....