VOZILI SMO

Stroga dijeta za Outlander

Novi se Outlander ne razmeće ni vizualnim nastupom ni snagom, ali je u vožnji vrlo uvjerljiv i ulijeva puno povjerenja

Mitsubishi je s trećom generacijom Outlandera napravio velik zaokret u vizualnom, ali i svakom drugom smislu. Osim onoga što je vidljivo na prvi pogled, auto je od prethodnika lakši u prosjeku 100 kilograma, koeficijent otpora zraka poboljšan je oko sedam posto, a prostranost je poboljšana i u kabini i u prtljažniku.

Dva sjedala u trećem redu upotrebljivija su nego dosad, a cargo prostor je uz to za 33,5 cm duži. Klizni drugi red sjedala ima hod produžen za 8 cm, što znači da prtljažni prostor Outlandera sada prima od 591 do 1022 litre. Osim u praktičnom smislu, Mitsubishijevi su inženjeri velik napredak postigli i u pogonskoj grupi. Primjerice, 2,2-litreni dizelski motor lakši je za gotovo 200 kilograma, a iako mu je snaga smanjena za čak 27 KS, okretni moment ostao je potpuno isti pa su mu performanse praktički jednake. U vožnji se Outlander pokazao vrlo ugodnim automobilom za svakodnevnu upotrebu. Spomenuti dizelski motor uglađen je i tih te se u prosjeku zadovoljava s pet, šest litara (ovisno o modelu).

Izvrsno surađuje s dobro pogođenim ručnim 6-stupanjskim mjenjačem, a vrhunska izolacija čini ga udobnim i na visokim putnim brzinama. U ponudi je i 2,0-litreni benzinac sa 150 KS, a oba se motora nude i s automatskim mjenjačem te u verzijama s pet i sedam sjedala i s prednjim i 4WD pogonom. U Hrvatsku stiže u listopadu po cijenama koje bi se za dizelski motor trebale zadržati na razini postojećih, dok bi benzinski (kojega dosad nije bilo u ponudi) trebao startati na oko 209.000 kuna.ƒ

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 05:52