Croauto 2024.

Peugeot 3008

Najnovije izdanje 3008 osmišljeno je za raznovrsna pogonska rješenja. Iza futurističkog dizajna, kako izvana, tako i u unutrašnjosti, krije se iznimno upotrebljivi SUV srednje veličine koji nudi udobnost i prostranost za obiteljske potrebe

Peugeot 3008

Ime je poznato već dugo, no njega sada nosi sasvim drugačiji automobil nego što je bio izvornik iz 2008. Od jednovolumena u prvoj verziji, Peugeot 3008 evoluirao je 2016. u SUV, da bi u ovom najnovijem izdanju postao SUV coupe s položenijim stražnjim staklom. Temelji se na novoj platformi STLA Medium, osmišljenoj tako da podržava klasične, hibridne i potpuno električne pogonske sklopove.

image

Peugeot 3008

Sa svojih 4,54 m dužine, osjetnih devet više nego kod prethodnika, uz međuosovinski razmak od 2,74 m, 3008 je idealno odmjeren za svoj segment te vozaču i putnicima nudi ugodnu prozračnost uz pristojan prtljažnik obujma između 520 i 1480 litara. Sjedi se tipično francuski udobno, no osnovni dojam u unutrašnjosti je kao da dolazi iz budućnosti.

image

Peugeot 3008

Srećom, funkcionalnost zbog toga nimalo ne pati, dapače. Upravljač je prema uobičajenom obrascu malen i smješten tako da su instrumenti iznad njega, a malena polugica automatskog mjenjača smještena je visoko, tik do njega. Za sada su dostupne dvije pogonske opcije. Blagohibridna se temelji na trocilindarskom turbobenzincu 1.2 (136 KS), dok potpuno električni e-3008 dolazi sa prilično velikom baterijom kapaciteta 73 kWh i snagom od 157 kW (210 KS).

image

Peugeot 3008

Za sljedeću godinu u planu su još plug-in izvedba sa 1,6-litrenim motorom i ukupno 195 KS, te još dvije potpuno električne, jedna s većom baterijom (98 kWh) i 230 KS s prednjim pogonom, te druga s baterijom istog kapaciteta, ali s dva elektromotora ukupne snage čak 320 KS i pogonom na sva četiri kotača.

Za ovog kandidata možete glasati na ovom LINKU

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. listopad 2024 10:42