SVJETSKA PREMIJERA

Hyundai se suprotstavlja kinskim jeftinim autima: Ovo je električni Inster za oko 25.000 eura

Hyundai svrstava Inster u A segment, odnosno klasu najmanjih automobila. Međutim, auto ima dosta mjesta u unutrašnjosti

Hyundai Inster

 Hyundai Media

Hyundai je 11. lipnja pokazao prve teaser slike novog Instera, novog malenog električnog automobila, a sada je stiglo i vrijeme za premijeru koja je održana na Međunarodnom sajmu mobilnosti u korejskom Busanu.

image

Hyundai Inster

Hyundai Media

Hyundai Inster ima izrazito avanturistički izgled, s robusnim plastičnim dodacima na odbojnicima, krovnim nosačima i drugim detaljima kojima podsjeća na "terenski auto". debelim srebrnim elementima sprijeda i straga koji podsjećaju na zaštitu od podlijetanja. Hyundai najavljuje i Cross verziju, koja će po svemu sudeći uslijediti uskoro i trebala bi imati još više terenskih elemenata.

image

Hyundai Inster

Hyundai Media

Općenito, Inster izgleda vrlo slično modelu Hyundai Casper za korejsko tržište. Glavne razlike su zatvorena crna maska, drugačiji odbojnici, i drugačija svjetla i svjetlosni potpisi, koji izgledom kvadratnih piksela podsjećaju na Ioniq 5. Ovisno o izvedbi, tu je i crni krov te kotači od 15 do 17 inča.

image

Hyundai Inster

Hyundai Media

Hyundai svrstava Inster u A segment, odnosno klasu najmanjih automobila. Međutim, automobil ima prilično dugačak međuosovinski razmak, koje je duži nego kod Citroena e-C3 ili Opel Mokke Electric. U odnosu na Casper koji koristi motore s unutarnjim izgaranjem međuosovinski razmak je produžen zbog boljeg smještaja baterije.

image

Hyundai Inster

Hyundai Media

S 3,83 metra, novi automobil duljinom zaista spada u A segment i petnaestak je centimetara kraći od Citroena e-C3, ali i desetak centimetara duži od Dacie Spring. No svoj prostor iskorištava odlično pa tako zahvaljujući pomičnoj stražnjoj klupi nudi i prtljažnik od 280 do 351 litre što je više od C3 ali i od Opel Mokke Electric.

image

Hyundai Inster

Hyundai Media

Najavljene su dvije kombinacije motora i baterija. Iz materijala za tisak nije jasno ima li automobil pogon na prednje ili stražnje kotače, no pretpostavljamo da je pogon, kao i kod Caspera - prednji. Slabija varijanta ima 97 KS i bateriju kapaciteta 42 kWh. Automobil 100 km/h postiže za 11,7 sekundi i može postići 140 km/h. Doseg mu, prema Hyundaiju iznosi "otprilike 300 kilometara". Snažniji Inster kombinira motor od 115 KS i bateriju od 49 kWh za 10,6 sekundi do 100 km/h i maksimalnu brzinu od 150 km/h. Doseg ove verzije iznosi 355 km po WLTP-u. Maksimalna snaga punjenja za obje verzije je 120 kW na DC punjačima i 11 KW na AC verzijama. Hyundai ne daje nikakve informacije o vrsti motora i baterija.

image

Hyundai Inster

Hyundai Media

U unutrašnjosti su dva zaslona od 10,25 inča, koji nisu postavljeni izravno jedan do drugog kao u Ioniqu 5. Zaslon na dodir je postavljen više, a zaslon za instruemnte je izravno ispred vozača i pokazuje poznate Hyundaijeve grafike instrumenata. Tu je i mnogo fizičkih tipki, pa tako i odvojeni modul za upravljanje klimom koji ima sve potrebne tipke i svoj mali zaslon.

image

Hyundai Inster

Hyundai Media

Ovisno o opremi, auto može imati bežično punjenje mobitela, LED ambijentalno osvjetljenje u 64 boje, grijana prednja sjedala, krovni otvor i sveobuhvatan paket značajki za pomoć u vožnji. Sva sjedala mogu se preklopiti, a stražnja klupa je klizna. Pri lansiranju će biti dostupna verzija s četiri sjedala, a 2025. godine slijedi i verzija s pet sjedala.

image

Hyundai Inster

Hyundai Media

S najavljenom cijenom od oko 25.000 eura, automobil se natječe s Citroenom C3, Daciom Spring i budućim Renaultom 5 te Grande Pandom. Prodaja bi trebala započeti do kraja ove godine.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
30. srpanj 2024 03:51