J.D.POWER

Istraživanje renomirane tvrtke: I Amerikanci sve manje žele električne automobile

Kod svih je najveća briga loša infrastruktura za punjenje, unatoč tome što je broj punjača porastao

Električni automobili (ilustracija)

 Profimedia

Novo istraživanje je pokazalo da je manje vjerojatno da će američki vozači 2024. razmišljati o kupnji električnog vozila nego 2023. godine, unatoč tome što je izbor električnih automobila veći nego ikada.

Renomirani J.D. Power anketirao je više od 8000 vozača između siječnja i travnja za svoje godišnje izvješće o razmatranju električnih vozila i saznao da je broj ljudi koji kažu da će "vrlo vjerojatno" razmotriti kupnju električnog vozila iznosio 24 posto, što je mali s 26 posto prošle godine. Pao je i broj onih koji su izjavili da je "generalno vjerojatno" da će ga kupiti, sa 61 posto na 58 posto.

image

Električni automobil, punjenje

-/Wavebreak/Profimedia

Generacija Y (oni rođeni između ranih 1980-ih i sredine 1990-ih) dobna je skupina koja će najvjerojatnije kupiti novo električno vozilo s 32 posto, ali taj je broj pao za 5 postotnih bodova, a i oni i mlađa generacija Z (sredina 1990-ih do ranih 2010-ih) priznaju da ih odbija visoka cijena električnih automobila u usporedbi s konvencionalnim ekvivalentima s motorima na unutarnje izgaranje.

Kod svih anketiranih najveća briga oko električnih automobila je loša infrastruktura za punjenje. Iako je sada u SAD-u dostupno više punionica nego prije godinu dana, broj ljudi koji tvrde da bi ih zabrinutost oko mogućnosti punjenja odgovorila od kupnje električnog vozila porastao je za 3 posto, na čak 52 posto.

image

Električni auto na punjaču, zima

Profimedia

Drugi razlozi koji odbijaju kupce od električnih vozila su doseg, vrijeme punjenja i nedostatak mogućnosti punjenja električnog automobila kod kuće ili na poslu.

Analitičari J.D. Powera tvrde da su visoke kamatne stope, općenito niske cijene goriva, "nedostatak razumijevanja dostupnih poticaja" i manji rast broja novih dostupnih modela u usporedbi s prethodnim godinama bile prepreke usvajanju električnih vozila.

image

Električni auto, ilustracja

Studija je također otkrila da je broj vozača koji svaki dan voze relativno velike udaljenosti (46-60 minuta vožnje) i koji žele kupiti električno vozilo pao za ogromnih 13 postotnih bodova na samo 24 posto. Također je otkriveno da kućanstva koja traže dodatni automobil imaju mnogo veću vjerojatnost da će razmotriti električni auto od onih koji traže "prvi auto u kući" (68 naspram 47 posto).

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
21. studeni 2024 20:37