Prema Reutersu, China Passenger Car Association (CPCA) tvrdi da su rekordnih 50,7 posto svih novih vozila prodanih u Kini u mjesecu srpnju bili "New Energy Vehicles" kao što su plug-in hibridi i baterijski električni automobili, odnosno automobili koje je moguće puniti strujom iz vanjskog izvora.
To predstavlja porast od 28,6 posto u odnosu na lipanj, s time da su električni automobili zabilježili nešto manji rast od 14,4 posto.
Ipak, kako to obično biva, veliki dio razloga za tako veliki i nagli skok prodaje su državni poticaji. Krajem srpnja kineska je vlada objavila da će se novčani poticaji za električna vozila udvostručiti na 20.000 juana (2552 eura), a vrijedit će retroaktivno od travnja kada su prvotno najavljeni.
Osim toga, mnogi kineski gradovi uveli su nova ograničenja kupnje vozila, kako bi se smanjile emisije i očistio zrak u prenapučenim gradovima.
Sve ovo ne jamči da će ogroman rast prodaje električnih vozila potrajati, no pokazuje koliko je kupaca spremno kupiti "vozila s utičnicom" u Kini. Ipak, valja imati na umu da su električni automobili u Kini osjetno jeftiniji nego u ostatku svijeta, gdje zapravo imamo vrlo malo vozila koje si prosječni kupac realno može ili želi priuštiti.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....