SVJETSKA PREMIJERA

Novom električnom izvedbom su ponovo proširili ponudu: Ovo je novi Peugeot E-408

E-408 nije jednostavno preuzeo postojeću tehnologiju od električnog E-308, već donosi potpuno novu varijantu pogona

Peugeot E-408

 Peugeot Media

Peugeot je prije više od dvije godine predstavio fastback SUV 408 s benzinskim i plug-in hibridnim pogonom, a ove godine je u ponudu stigla i hibridna verzija. Sada se priča oko ovog kompaktnog crossovera na bazi modela 308 zaokružuje i električnom verzijom. No E-408 nije jednostavno preuzeo postojeću tehnologiju od električnog E-308, već donosi potpuno novu varijantu pogona koja još nije ugrađena u neki drugi Stellantisov model.

image

Peugeot E-408

Peugeot Media

Kao i E-308, novi E-408 temelji se na dobro poznatoj korporativnoj platformi EMP2. No umjesto 156 KS kao u E-308, pogonski motor u E-408 razvija 210 KS, što je identična snaga kao kod osnovnih električnih 3008 i 5008 koje se već temelje na novoj STLA-Medium arhitekturi.

Tu je i nova baterija koju još nismo vidjeli u ni jednom drugom automobilu iz Stellantisa. Ona ima kapacitet od 58,2 kWh neto, što je dovoljno za 453 km dosega po WLTP-u. Baterija ima NMC811 kemiju (80 % nikal, 10 % mangan, 10 % kobalt) i sastoji se od 18 modula.

image

Peugeot E-408

Peugeot Media

S 469 cm, E-408 je oko 33 cm duži od E-308, a visina mu je pet cm veća. Međuosovinski razmak je također malo izdašniji s 279 cm. Veći kapacitet baterije od E-308, koji ima 50,8 kWh bateriju, omogućava mu i nešto veći doseg od 453 km u odnosu na 419 km kod E-308.

Punjenje je moguće s do 11 kW izmjenične struje ili do 120 kW istosmjerne struje, što znači da bi se baterija od 20 do 80 posto trebala moći napuniti za malo više od 30 minuta.

image

Peugeot E-408

Peugeot Media

Rekuperacija se može podesiti u tri stupnja s pomoću poluga na upravljaču. U posljednja dva stupnja kočiona svjetla se automatski pale. Također postoje tri načina vožnje Eco, Normal i Sport. Kao kod svih električnih Peugeota, ovisno o odabranom načinu mijenja se i snaga auta. U Eco je tako dostupno 170 KS i 275 Nm, u načinu Normal 190 KS I 300 Nm, a u načinu sport 210 KS i 345 Nm. No ako se u bilo kojem odabranom načinu stisne gas "do daske" (kickdown) automatski se aktivira maksimalna snaga i moment.

image

Peugeot E-408

Peugeot Media

Prtljažnik E-408 ima 471 do 1545 litara zapremine, a u prostranoj unutrašnjosti se nalazi Peugeot i-Cockpit s 10-inčnim zaslonom s instrumentima i jednako velikim zaslonom osjetljivim na dodir. Tu su i I-Toggles, mali konfigurabilni dodirni zasloni ispod središnjeg zaslona.

image

Peugeot E-408

Peugeot Media

Novi Peugeot E-408 dostupan je u dvije verzije: Allure i GT. Osnovna verzija ima LED prednja svjetla, 19-inčne aluminijske felge, grijanje sjedala i upravljača, dvozonsku automatsku klimu, kameru za vožnju unatrag, stražnje senzore za parkiranje, toplinsku pumpu... GT standardno dodatno ima Matrix LED prednja svjetla, prednje parkirne senzore, unutrašnjost s aluminijskim detaljima, električno otvaranje vrata prtljažnika i paket "Drive Assist Plus" za poluautonomnu vožnju.

image

Peugeot E-408

Peugeot Media

Cijene još nisu objavljene. Novi model zaokružuje ponudu električnih vozila marke Peugeot koja sada uključuje čak dvanaest električnih automobila i lakih gospodarskih vozila.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
04. listopad 2024 10:26