DS N°8 signalizira početak nove ere francuske marke u kojoj će slijediti svjež pristup dizajnu, projektiranju i prodaji automobila. Novi auto koji koristi istu platformu kao i Peugeot 3008/5008 nudit će se smo u električnoj verziji, u skladu s planom francuske marke da postupno ukine benzinski i dizelski pogon za svoje modele sljedeće generacije.
N°8 je prvi model koji je usvojio novu strategiju naziva DS-a, koja je slična onoj francuske modne kuće Chanel. Ovakvi nazivi primjenjivat će se za druge buduće modele.
Novi DS je nastao na platformi STLA Medium, koja je prerađena u pokušaju da ispuni cilj DS-a o aerodinamičkim performansama koje su vodeće u klasi. Zbog toga N°8 nije klasičan SUV već svojevrsni crossover s kosim stražnjim dijelom i linijom krova koja je 6 cm niža od one na Peugeotu 3008. Rezultat je koeficijent otpora zraka od 0,24, bolji od 0,26 konkurentskog Polestara 4 i tek malo iza referentne vrijednosti Teslinog Modela Y od 0,23 .
Težnja za što većim dosegom vidljiva je i u kabini. DS je opremio sjedala sustavom grijanja vrata i ramena koji je tipično rezerviran za kabriolete. DS tvrdi da je to učinkovitiji način grijanja tijela od konvencionalnog grijača sjedala te koristi 5 do 10 posto manje energije. No i grijana sjedala bit će uključena kao standard jer su također učinkovitija od grijanja cijele unutrašnjosti.
Kao i s radikalnom vanjštinom, ostatak interijera ovog modela predstavlja dramatičan odmak od postojećih automobila marke. U unutrašnjosti je novi četverokraki upravljač, dok je kabina presvučena monolitnim, geometrijskim pločama. U potrazi za minimalističkijim izgledom, dizajneri su također uklonili tradicionalne gumbe s armatura i smjestili većinu kontrola automobila unutar središnje postavljenog zaslona infotainmenta od 16 inča.
"Broj osam" će se nuditi s tri pogonska sklopa i dvije baterije. Početni model ima jedan motor postavljen sprijeda koji razvija 230 KS (260 uz boost funkciju). Uparen je s baterijom od 74 kWh, što daje doseg od 572 km i omogućava ubrzanje do 100 km/h za 7,7 sekundi. Model Long Range s prednjim motorom ima 245 KS (280 uz boost) i bateriju od 97,2 kWh za doseg od čak 750 km. Ubrzanje do 100 km/h kod ovog modela traje 7,8 sekundi. Top modelima istu bateriju, ali i dodatni motor na stražnjoj osovini, za ukupnu snagu od 350 KS (375 KS uz boost). Doseg ovog modela je 686 km, a ubrzanje do 100 km/h traje 5,4 sekunde. Maksimalna brzina svih varijanti je 190 km/h.
Cijene za N°8 u Europi kretat će se od oko 60.000 do oko 75.000 eura. Prodaja će započeti tijekom iduće godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....