Porsche je ovaj tjedan priznao da bi njegovi planovi za elektrifikaciju mogli biti preambiciozni. Proizvođači automobila bilježe usporavanje prodaje električnih vozila i mnogi preispituju svoje buduće proizvodne planove. Četvrta generacija Cayennea debitirat će u drugoj polovici desetljeća kao potpuno električno vozilo, ali će Porsche također nastaviti paralelno prodavati aktualnu treću generaciju modela s benzinskim pogonom.
Porsche je objavio kako će nastaviti ulagati u sadašnju generaciju Cayennea, uključujući poboljšanje ponude pogonskih sklopova i povećanje učinkovitosti V8 motora kako bi zadovoljio buduće propise o emisijama. Također će uložiti u razvoj hibrida, te tako u budućnosti nuditi Cayenne s tri izbora pogonskih sklopova diljem svijeta "do 2030. i nakon toga".
Iako Porsche planira zadržati Cayenne s benzinskim motorom, ne odustaje u potpunosti od svojih napora na elektrifikaciji. Prema riječima izvršnog direktora tvrtke Olivera Blumea, Porsche bi 2030. u svom prodajnom miksu mogao imati "više od 80 posto električnih automobila, ako će za to postojati interes kupaca." Međutim, trenutni prodajni trendovi pokazuju da bi prijelaz na električna vozila mogao potrajati dulje od očekivanog, zbog čega Porsche i drugi prilagođavaju planove.
Proizvođač automobila već testira električni Cayenne na cesti. Prvi prototipovi službeno su napustili tvornicu i dovršit će rigorozan program evaluacije tijekom milijuna kilometara prijeđenih od sada do premijere za nekoliko godina. Koristit će Porscheovu Premium Platform Electric arhitekturu i vjerojatno će imati nekoliko konfiguracija baterije i pogona.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....