Iz više izvora danas je potvrđeno da je Elon Musk ukinuo odjel odgovoran mrežu Superchargera, što je rezultiralo otpuštanjem cijelog tima od otprilike 500 zaposlenika. Vijest o otkazima brzo se proširila, a nekoliko bivših zaposlenika podijelilo je svoja iskustva na društvenim mrežama.
Dok ovaj potez postavlja pitanja o budućnosti popularne Supercharger mreže, osobito nakon što je Tesla otvorila svoju mrežu za druga vozila, Elon Musk je na svojoj društvenoj mreži X izjavio da tvrtka i dalje planira širiti mrežu. Međutim naglasio je da će širenje na nove lokacije ići sporijim tempom i da će fokus biti na "osiguranju 100 posto neprekidnog rada i proširenju kapaciteta postojećih lokacija."
Tesla je prošlih dana šokirala najavom 14.000 otkaza. Dvojica viših rukovoditelja navodno su napustila tvrtku, a tisuće drugih zaposlenika uskoro će krenuti istim putem. Teslu je napustila Rebecca Tinucci, viša direktorica Supercharger poslovanja, i Daniel Ho, šef programa novih vozila, a Musk je osoblje o tome obavijestio putem e-mail poruke početkom ovog tjedna. Izvješće Reutersa je također tvrdilo da će biti otpušteni svi ljudi koji su radili za ovo dvoje voditelja, a izgleda da se to sada pokazalo istinitim.
"Nadam se da ove radnje jasno pokazuju da moramo biti apsolutno tvrdokorni u pogledu broja zaposlenih i smanjenja troškova. Iako neki u izvršnom osoblju ovo shvaćaju ozbiljno, većina to još ne čini", napisao je Musk navodno u svojem e-mailu zaposlenicima.
Otpuštanje čitavog tima za Superchargere veliko je iznenađenje jer je izgradnja ove mreže bila jedan od najpametnijih poteza Tesle ikada. Davne 2012. godine, kada se Model S tek počeo pojavljivati, Musk je shvatio da se široka prihvaćenost njegovih proizvoda nikada neće dogoditi ako ne izgradi vlastiti sustav za punjenje. Tesline punionice su se u narednim godinama proširile diljem svijeta i mreža Superchargera je postala jedna od najvećih mreža i "zlatni standard" za punjenje električnih auta. To se pokazalo ključnom prednošću Tesle, omogućujući tvrtki da kontrolira cjelokupno iskustvo vlasništva automobila uključujući punjenje. Danas je Tesla Supercharging besprijekoran, jednostavan za korištenje i sveprisutan te tvrtki donosi velike prihode.
Tesla je ranije ovog mjeseca najavila da će smanjiti broj zaposlenih za 10 posto nakon što je tvrtka doživjela prvi kvartalni pad prihoda nakon četiri godine. Proizvođač automobila bori se s usporavanjem tržišta električnih vozila i povećanom konkurencijom kineskih rivala, što je doprinijelo tome da isporuči samo 386.810 automobila u prvom tromjesečju ove godine, što je pad od 8,5 posto u odnosu na isto razdoblje 2023. godine.
Musk je objasnio da je smanjenje broja zaposlenih od 10 posto imalo za cilj "smanjenje troškova i povećanje produktivnosti". Musk je rekao da je odluka o ukidanju radnih mjesta donesena nakon temeljitog pregleda organizacije. “Ne postoji ništa što mrzim više, ali to se mora učiniti”, dodao je. Posljednjih mjeseci i tjedana vidjeli smo kako Musk naizgled gubi interes za Teslin položaj kao lidera u segmentu električnih vozila. Otkazan je plan za novi jeftini model, a Roadster nikako da stigne. S druge strane, letovi u svemir, umjetna inteligencija i autonomija imaju Muskovu punu pozornost, a najavio je i proizvodnju robotaksija.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....