Suzuki je prije nekoliko dana konačno krenuo u svijet električnih vozila, predstavivši eVitaru. Novi model će se proizvodit u Indiji i dijeli puno toga zajedničkog s novim Toyotinim manjim bZ SUV-om koji je također na pomolu. Međutim, Suzuki je i dalje zabrinut glede budućih ulaganja u električna vozila zbog stalno fluktuirajuće stanja na tržištu.
Japanski proizvođač automobila prvotno je obećao uložiti 35 milijardi dolara u lansiranje pet električnih vozila do 2030., ali to se možda više neće dogoditi. Dok je razgovarao s članovima medija na predstavljanju eVitare, predsjednik tvrtke Toshihiro Suzuki priznao je usporavanje potražnje za električnim vozilima i povećanu konkurenciju kineskih marki.
„U ovom smo trenutku u vrlo teškoj situaciji jer prodaja baterijskih električnih vozila usporava, a s druge strane, pristupačna i jeftina električna vozila iz Kine dolaze na tržište, tako da je vrlo teško vrijeme za uvođenje baterijskih električnih vozila ”, rekao je za britanski Autocar . "Gledajući trenutnu situaciju, vladini poticaji za električne automobile nestaju, i uz kineska električna vozilima koja imaju vrlo jaku konkurentnost u segmentu, morate pažljivo razmisliti o tome koju vrstu električnog vozila treba predstaviti tržištu i kada. "
Suzuki je najavljivao svojih pet planiranih električnih vozila početkom 2023. godine. Trebala je stići potpuno električna verzija Jimnyja i te električne verzije S-Crossa i Ignisa. Iako ideja o električnom Jimnyju zvuči zanimljivo, predsjednik marke je nedavno pokopao plan, sugerirajući da bi dodatna težina paketa baterija “uništila najbolji dio” malog terenca.
Sljedeće električno vozilo iz Suzukija bi trebalo biti nešto manje od eVitare, ali kada i hoće li uopće stići uvelike ovisi o tome koliko će se dobro eVitara prodavati i kakvi će biti budući tržišni trendovi.
Dok mnogi drugi proizvođači automobila i dalje marljivo predstavljaju nova električna vozila, Suzukiju se u tom segmentu ne žuri. Dio razloga za to je što čak 48 njihove godišnje prodaje automobila otpada na Indiju, a vozila s električnim pogonom tamo nisu previše bitna, dok bi ona na unutarnje izgaranje mogla potrajati mnogo duže od 2035. godine. Zbog toga Suzuki radije razvija hibride, e-goriva i vozila koja pokreće bioplin.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....