NOVI IGRAČ

Sve se promijenilo: Proizvođač televizora udružio snage s proizvođačem mobitela i radit će aute

Sharp namjerava surađivati ​​s Foxconnom, najvećim svjetskim ugovornim proizvođačem elektronike i tvrtkom koja proizvodi najviše iPhonea

Sharp LDK+

 Sharp Press

Na svijetu ima sve više proizvođača automobila, a sada još jedan igrač zvučnog imena želi ući u igru. Naime, poznati proizvođač televizora i druge tehnike Sharp namjerava surađivati ​​s Foxconnom, najvećim svjetskim ugovornim proizvođačem elektronike i tvrtkom koja proizvodi najviše iPhonea, kako bi razvili svoje automobile. Njihov prvi zajednički pokušaj je futuristički LDK+.

image

Sharp LDK+

Sharp Press

LDK+ je električni auto kutijastog oblika s nekim zgodnim dizajnerskim elementima iznutra i izvana. Ovaj auto započeo je u životu kao Foxconnov crossover Model C prije nego što je pretvoren u monovolumen. Sharp je maksimalno iskoristio njegov masivni krov ugradnjom solarnih panela za punjenje baterije ili napajanje doma. Postoji zasebna "baterija za pohranu" koja dodatno iskorištava prednosti dvosmjernog punjenja i služi za opskrbu energijom u hitnim slučajevima, kao što je nestanak struje uzrokovan prirodnim fenomenom.

image

Sharp LDK+

Sharp Press

Unutrašnjost je dovoljno je velika da se u nju smjesti masivni zaslon od 65 inča i stražnja sjedala koja se mogu okretati. Sharp tvrdi da LDK+ koristi umjetnu inteligenciju koja prikuplja informacije iz kućanskih uređaja za podešavanje klime i svjetline zaslona. Taj masivni zaslon postavljen straga nije samo "za igru" ​​jer se može koristiti i za potrebe mobilnog ureda.

image

Sharp LDK+

Sharp Press

Tehničke specifikacije u ovom trenutku ostaju obavijene velom tajne. Međutim, znamo da se Foxconnov koncept iz 2021. do danas razvio u serijski model koji se već prodaje u Tajvanu kao Foxtron Model C. Taj SUV ima 231 KS i 500 km dosega po preoptimističnom NEDC-u.

Automotive News razgovarao je s dužnosnikom Sharpa o ambicijama tvrtke da uđe u automobilsku industriju. Kazuma Naito, voditelj razvoja softvera u Sharpovoj podružnici Next Innovation, rekao je da je cilj započeti s prodajom automobila do 2030. godine, no priznao je da je vremenski okvir trenutno "fleksibilan".

image

Sharp LDK+

Sharp Press

Budući da Foxconn posjeduje 66 posto kontrolnog udjela u Sharpu, nije iznenađenje da će ove dvije tvrtke surađivati ​​kako bi na tržište dovele električna vozila do kraja desetljeća. U prvoj fazi, Sharp želi prodavati električne automobile kod kuće, u Japanu.

Sharp neće biti jedini tehnološki div iz Zemlje izlazećeg sunca koji je posljednjih godina ušao u automobilski biznis. Sony se udružio s Hondom kako bi pokrenuo automobilsko zajedničko ulaganje pod nazivom Sony Honda Mobility. Planiraju 2025. na tržište plasirati električnu limuzinu Afeela. SUV bi trebao uslijediti 2027., a jeftiniji kompaktni model trebao bi debitirati najranije 2028. godine. Kineski Xiaomi već duže vrijeme proizvodi i prodaje svoj električni model SU7.

image

Xiaomi SU7

AFP

Automobile je planirao proizvoditi i američki Apple, no Apple Car o kojem se dugo šuškalo otkazan je u veljači ove godine. Apple je to učinio unatoč ulaganju od više od 10 milijardi dolaratijekom desetljeća, prema nedavnom izvješću The New York Timesa.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. studeni 2024 05:13