Mazda MX-5 prve generacije jedan je od najcjenjenijih i najprofinjenijih mladih klasika sada postaje električni automobil zahvaljujući tvrtki Electrogenic. Iako prerada ovog klasika u električni auto zvuči kao nešto što se pod nikakvu cijenu "ne bi trebalo raditi", rezultat zapravo i nije tako loš.
Tijekom godina, mnoge Mazde MX-5 prve generacije opremljene su drugim motorom (Mazdinim ili nekog drugog proizvođača), no to su redovito bili benzinski motori. Electrogenic, koji je ranije u električne aute već preradio jedinstveni DeLorean DMC-12, klasični Mini, legendarni Citroën DS, pa čak i Rolls-Royce Phantom iz 1929. godine, sada ponavlja trik s prvim MX-5.
Iako bismo na prvu pomislili da je MX-5 nakon ove prerade postao previše težak, Electrogenic je pazio da se to ne dogodi. Pretvorba u električni auto dodala je MX-5 samo 100 kilograma dodatne mase, što nije uopće loše. S druge strane, električni motor je puno jači od originalnog motora s unutarnjim izgaranjem. On razvija približno 162 KS. To omogućuje MX-5 da sprinta do 100 km/h za samo malo više od šest sekundi. Najveća brzina ostaje gotovo ista i iznosi 185 km/h.
Kapacitet baterije je ukupno vrlo dobrih 42 kWh i to zahvaljujući baterijskim paketima na različitim mjestima u automobilu. Primjerice, baterija je u motornom prostoru, ali i tamo gdje se prije nalazio spremnik goriva. Prema Electrogenicu, električna Mazda MX-5 trebala bi imati doseg vožnje veći od 240 km s punim baterijama, što nije sjajno ali nije ni tako katastrofalno. Za potpuno punjenje baterije pomoću brzog punjača potrebno je sat vremena.
Electrogenic još nije naveo cijenu, ali pretvorba za Mini, na primjer, košta oko 25.000 eura, naravno bez cijene samog automobila koji se prerađuje. Stoga je jasno da ni prerada MX-5 neće biti nimalo jeftina.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....