Novi Peugeot 508 RHX oslanja se na karavansku izvedbu modela 508, no za ovu je priliku postavljen na povišenu podnicu za 5 cm i oplemenjen dodacima na karoseriji poput robusne plastike na blatobranima i pragovima te izraženijim prednjim i stražnjim branicima s aluminijskim zaštitama.
Za šminkerski dojam pritom se brine i šest okomitih redova LED dioda sprijeda koje bi trebale asocirati na lavlje kandže. No, tehnika ispod lima ovdje zaslužuje pažnje barem kao i izgled. Za početak 4x4 nije izveden na standardan način, već pomoću hibridnog pogona. Tako prednje kotače pokreće dvolitreni dizelaš sa 163 KS, dok se u vožnji može aktivirati i stražnja osovina koju pokreće elektromotor vršne snage 37 KS i stalnog momenta od 200 Nm.
U automatskom programu eletronika kombinira ova dva pogona s ciljem postizanja ugodne i štedljive vožnje, a na izbor su još tri programa - sport (s naglaskom na performanse), ZEV (potpuno električni pogon koji s punom baterijom može prijeći oko 4 km) i 4x4.
U vožnji je 508 RXH vrlo uglađen u radu i tih, komfor putovanja je savršen za sve putnike, sjedi se odlično, sve komande su na dohvat ruke, a jedino smo poželjeli nešto brže reakcije robotiziranog ručnog pilotiranog 6-brzinskog mjenjača.
Po pitanju potrošnje, ukupna prosječna iznosi sedam litara u mješovitom režimu nakon deset tisuća prijeđenih kilometara na testu i sasvim je prihvatljiva s obzirom na snagu, pogon 4x4, ali i masu 508 RXH od čak 1845 kg. Prvi Peugeotov dizelski hibrid 508 s opcijama stoji 367.900 kuna.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....