BMW M3 još uvijek je ikona među entuzijastima i tunerima. Nakon godina molbi obožavatelja, proizvođač automobila je konačno napravio karavansku varijantu po prvi put, a stručnjaci za naknadno tržište su je brzo doradili. AC Schnitzer je najnoviji primjer.
Aftermarket specijalist nudi M3 3,0-litreni "šestak" s dva turba u dvije postavke. Prvi povećava snagu na 590 KS i 750 Nm okretnog momenta. Drugi povećava konjske snage na 610 KS uz isti okretni moment. Međutim, AC Schnitzer je dotjerao više od samog pogonskog sklopa.
AC-ov komplet opruga spušta prednji kraj za 15 do 20 milimetara. Međutim, kupci se također mogu odlučiti za gewinde. Osim toga, tuner nudi M3 s AC3 laganim kovanim naplatcima ili AC1 20-inčnoj varijanti od lake legure u srebrnoj ili antracit boji.
Komplet karoserije nudi više od same estetike dodajući funkcionalne aerodinamične dijelove. Na prednjem kraju, crni prednji spliter povećava potisnu silu prednje osovine za 40 kilograma pri 230 km/h.
Stražnji krovni spojler povećava potisnu silu na stražnjoj osovini za 20 kg pri istoj brzini. Novi difuzor pomaže u upravljanju protokom zraka straga dok zatvara karbonske ispušne cijevi. Body kit također dodaje naglaske na poklopcu motora i krila na prednjem braniku.
Iznutra je M3 dostupan s AC Schnitzerovim sportskim upravljačem. Tuner ga je obložio crnom perforiranom Nappa kožom i alcantarom prošivenu svjetlosivim koncem. Veće aluminijske poluge mjenjača zamjenjuju standardne, a tuner je također zamijenio papučice i oslonac za noge sjajnim, zajedno s nekim drugim dijelovima interijera.
M3 karavan i limuzina izlaze iz tvornice s mnogo snage ispod poklopca motora za većinu ljudi. Međutim, AC-ovi paketi nadogradnje pokazuju da pogonski sklop M3 ima veći potencijal performansi od standardnog.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....