Kao i ostalo po pitanju prometa, tako se i taksi prijevoz s godinama mijenja, posebno od pojave Ubera, Bolta i sličnih kompanija za prijevoz putnika koji su preplavili ulice velegradova modernog svijeta.
Što nas tek čeka najbolje pokazuju testni samovozeći taksiji u kineskim gradovima, a kako stvari sada stoje i Zagreb će prije, ili kasnije dobiti automatizirani prijevoz putnika - Rimčev Robotaxi.
Ipak, neke se tradicije i dalje održavaju, poput Yellow Caba u New Yorku ili prepoznatljivog londonskog taksija koji su već odavno gradske institucije. Slično je i na drugom dijelu svijeta, u gradu Khartoumu u Sudanu gdje se taksisti u žutim taksijima većinom iz 1970-ih godina japanskih proizvođača Toyote, Datsuna i Nissana s milijunima prijeđenih kilometara, već teško natječu s modernim prijevoznim sredstvima.
Nakon pojava novih modela automobila za prijevoz putnika povezanih modernim sustavom aplikacija na pametnim telefonima, vozači stotina taksija veterana prastarih japanskih automobila čekaju satima kako bi pokupili putnike.
"Radim kao taksist oko 46 godina, od 1977. Mnogi su uveli moderne automobile kako bi se borili protiv nas. Taksisti su i dalje odlučni i tako će i ostati. Taksisti su poznati po svom poštenju", rekao je Mirgani Khalafallah, taksista u Kartumu za Africanews.
Međutim, njihovo derutno stanje teško može proći bilo koji tehnički pregled (osim, čini se, u Sudanu). No, unatoč stravičnom stanju mnogih od tih tradicionalnih vozila, mještani vjeruju da su ti stari taksiji važan dio svakodnevnog života Sudanaca. Samo treba imati hrabrosti sjesti u njih i sigurno stići na odredište...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....