Nakon što je BMW najavio umirovljenje modela M5 F90, a prije nego što stigne plug-in hibridni nasljednik, tuner Manhart je priredio spektakularan oproštaj od pod nazivom MH5 900.
Ovaj primjerak je zvijezda među tuniranim Serijama 5 s impozantnih 928 KS iz modificiranog V8 motora, čineći ga najsnažnijom preradom ovog poznatog tunera. Nudi se u vrlo ograničenoj proizvodnji, u svega pet jedinica.
Snaga ovog MH5 900 dolazi iz twin-turbo 4,4-litrenog V8 motora koji je prošao kroz temeljitu modifikaciju, uključujući usisnik od ugljičnih vlakana, nove turbopunjače, međuhladnjak Wagner Tuning, te kvalitetne klipove Carillo i klipnjače s H-osovinom.
Zahvaljujući prilagođenoj ECU jedinici, rezultat je nevjerojatnih 928 KS i 1240 Nm okretnog momenta. Ovo nadmašuje i najmoćniji M5 CS tvorničkih specifikacija, čineći MH5 900 pravim hiperautomobilom.
Manhart nije zanemario ni estetski aspekt ovog modela. Vanjski izgled oblikovan je tamnom plavom bojom u kombinaciji s bakrenim naljepnicama, te Manhartovim bodykitom od ugljičnih vlakana koji diskretno nadograđuje standardni dizajn. Naplaci od 21 inča s bakrenim detaljima dodaju dozu sportske elegancije.
Stražnji dio vozila ističe se dvodijelnim krovnim spojlerom, impresivnim usnim spojlerom te većim difuzorom, sve izrađeno od laganih materijala.
Unutrašnjost MH5 900 nastavlja s ekskluzivnošću. Sportska sjedala od smeđe Alcantare i diodna malena svjetla u krovu stvaraju efekt Rolls-Roycea. Karbonske školjke sjedala imaju oznake Manhart,a tu je i dodatni zaslon na kontrolnoj ploči koji pridonosi sofisticiranoj unutrašnjosti. Svaki od pet primjeraka MH5 900 bit će jedinstven, prilagođen preferencijama vlasnika.
Cijena ovog ekskluzivnog modela još uvijek nije objavljena, ali s obzirom na ograničenu proizvodnju, visoke performanse i estetske promjene, očekuje se da će MH5 900 biti jedan od najskupljih modela u Manhartovoj ponudi.
Ipak, unatoč prestižu ograničene serije od pet primjeraka, MH5 900 ostaje u sjeni jednokratnog MH5 GTR, najekskluzivnijeg M5 koji je Manhart ikada tunirao.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....