Bugatti je nakon skoro tri godine konačno dovršio testiranje serijske verzije modela Bolide. Ekstremni hiperautomobil temelji se na Chironu no namijenjen je samo za trkaće staze i izgleda jednako ekstremno kao i koncept koji je debitirao prije četiri godine. Nakon opsežnog testnog programa na mnogim trkaćim stazama uskoro će započeti isporuke kupcima. Ako tih nekoliko kupaca doista odveze svoje primjerke na stazu, mogli bi osjetiti kako je to voziti bolid Formule 1, barem po onome što tvrdi Bugatti.
Serijski Bolide ima 1600 KS iz svog motora sa 16 cilindara što je jednako snazi najmoćnijih Chirona. No ovaj automobil je osjetno lakši od Chirona te teži samo oko 1500 kilograma, što je oko 500 kg manje od Chirona. Aktualni bolidi F1 imaju oko 1000 KS, no osjetno su lakši te teže 798 kilograma (minimalna dozvoljena granica). Može li automobil koji je toliko teži u teoriji biti brz (skoro) kao Formula 1?
Definitivno ne, ali sigurno je dovoljno blizu kada su u Bugattiju tako hrabro izašli s ovom izjavom. Vozač Bugattija Andy Wallace kaže da su performanse na potpuno drugačijoj razini od ostalih automobila koje je vozio, da je automobil neizmjerno moćan, brz, ali ipak lagan za upravljanje na tijekom vožnje na granici svojih mogućnosti.
"Osjećaj kada izađete iz zavoja, pritisnete gas i iskusite taj nemilosrdni val snage je neusporediv. Iz tog zavoja izađete brzinom od 100 km/h, a odatle do 200 km/h i zatim 300 km/h je apsolutno ludilo. U tom specifičnom scenariju, Bolide bi pobjegao od bolida Formule 1 na stazi", rekao je Wallace.
Proizvodni Bolide malo je pitomiji od koncepta. Izvorno je najavljeno 1850 KS s teoretskom najvećom brzinom preko 480 km/h, no proizvodna verzija će biti ograničena na maksimalnih 380 km/h. Bugatti ističe da je to brže od trenutnog rekorda za brzinu bolida Formule 1 (371 km/h), ali kao što svi znamo, maksimalna brzina definitivno nije najvažnija u utrkama. Bugatti također tvrdi da Bolide može ostvariti silu od 2,5 g u zavojima. To je impresivno, ali daleko ispod 5 g koje vozači F1 mogu iskusiti u svojim bolidima kada prolaze kroz brze zavoje.
Bez obzira na to koliko će biti brz u usporedbi s F1, Bolide bi trebao biti pravi stroj na stazi, jedan od najimpresivnijih automobila koji su ikada napravljeni, ako izuzmemo trkaće. S cijenom od 4 milijuna dolara i samo 40 predviđenih za proizvodnju, ovo će biti pravi raritet i većina će ih vjerojatno završiti u kolekcijama bez da jednom "vide" pravu trkaću stazu.