Lada Niva se već desetljećima prodaje u gotovo neizmijenjenom obliku (1977. do danas) i proizvedeno je 2,5 milijuna primjeraka, a onako rustikalna, stekla je epitet kultnog, istinskog terenca. Prema mogućnostima uz bok originalnom Jeepu, Land Roveru Defenderu ili Mercedesu G-klase.
Sada se putem lokalnog ruskog internet oglasnika auto.ru prodaje jedan nevjerojatan primjerak, koji nije tipičan "barn find" već bi se prema očuvanosti moglo govoriti o muzejskom eksponatu.
Izvorno proizveden 1980. godine na vrhuncu Hladnog rata, ovaj je svjetlocrveni terenac održavan u besprijekornom stanju pune 43 godine, a u tom je periodu prešao samo 220 kilometra. Prodaje ga osoba iz ruskog grada Toljatija nedaleko Samare gdje se nalazi tvornica Lade.
Kao što je vidljivo s fotografija, napominje da su sjedala još uvijek prekrivena tvorničkom plastičnom folijom te dolazi sa svim pečatima iz 1980. kao dokazom originalnosti, računom, dokumentacijom o kupnji te originalnom alatom. Tu je i značka koju je automobil dobio za sudjelovanje u proslavi 50. godišnjice tvornice Lada prije tri godine.
To je, u gotovo svim pogledima, potpuno novi automobil, ali s jednom razlikom u odnosu na Ladu Nivu iz 1980. godine, ili one potpuno nove, a to je cijena.
Naime, prodavatelj za Nivu s fotografija traži čak 23.000.000 rubalja što je preračunato 265.000 eura! Za taj se novac u Hrvatskoj može kupiti potpuno novi brutalno brz Porsche 911 GT3 ili dva nova Mercedesa S-klase 350 d.
S obzirom na to da se Ladu Nivu još uvijek prodaje u Rusiji po cijeni od preračunato 9400 eura za taj bi iznos netko mogao kupiti točno 28 novih primjeraka. Ako se nađe kupac sigurno će biti riječ o dobro potkoženom istinskom ljubitelju.
Podsjetimo, prvu Lada Niva koja se još uvijek proizvodi, 2003. je naslijedila nova generacija koja nije polučila takav uspjeh, a i Renault je prije agresije Rusije na Ukrajinu imao velike planove s ruskim AvtoVAZ-om koji proizvodi Ladu koja je bila u njihovom vlasništvu. Sve do nedavnog odlaska iz Rusije. Naime, pripremao se nasljednik, stilski po uzoru upravo na prvu generaciju, a "teasere" je Renault objavio 2021. godine. Međutim od toga sada neće biti ništa...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....