Posebno krojeni primjerci (ionako) maloserijskih modela automobila ekskluzivnih proizvođača poslastica su za kolekcionare i ako se ikad koji pronađe u prodaji od originalnog vlasnika, tada je to pravi "bingo". Posebno danas su takvi modeli rađeni po mjeri, slijedeć romantiziranu ostavštinu prohujalih vremena iz najboljih dana automobilizma, posebno cijenjeni.
Takva auto ekstravagancija potpuno je nedostižna običnim smrtnicima, a jedini koji si mogu priuštiti plaćanje nekoliko milijuna eura za jednog egzotu, ionako imaju džepove dublje od razina garaža u kojima drže svoje kolekcije, i samo čekaju priliku...
No, da ne mora biti uvijek tako pokazuje sljedeći primjer. Sigurno se sjećate jednokratne Pininfarinine kreacije Rolls- Royce Phantom Hyperion koja je bila premijerno prikazana na festivalu Pebble Beach Concours d‘Elegance 2008., roadster verzije britanskog super luksuznog kabrioleta Phantoma Dropheada.
Naime, taj superekskluzivni "one-off" Rolls-Royce koji je dizajnirala i ručno izradila renomirana talijanska kuća po narudžbi, jednostavno više ne može pronaći kupca.
A, budući da novac u tim krugovima kolekcionara definitivno nije problem, pitanje je zašto onda nitko ne želi kupiti Rolls-Royce Hyperion već 14 godina od predstavljanja?
Još malo unazad: nakon što ga je od Pininfarine naručio poznati kolekcionar dubokog džepa Roland Hall kako bi imao Rolls-Royce kao nitko drugi, posjedovao ga je samo godinu dana, kad je auto 2009. promijenio vlasnika za 4 milijuna funti. Ako ste pomislili da bi danas, 13 godina kasnije vrijedio dvostruko, varate se.
Ekskluzivni Rolls s potpisom Pininfarine s 0 kilometara na satu doista već 13 godina nitko ne želi kupiti i već se treći put pronašao u prodaji. Sada ga je na internet tražilici mobile.de oglasila kuća AL Ain Class Motors sa sjedištem u Dubaiju, koja za njega traži 4.265.000 eura.
Vjerujemo da ga zapravo nitko ne želi u svojoj kolekciji koliko god poseban bio jer je - ružan.
Kontroverzni dizajn koji djeluje kao kineska kopija pravog Rolls-Roycea vjerojatno nikome ne sjeda toliko dobro da bi za njega platio iznos koji može potrošiti i na egzote poput Bugattija Chirona Sport, Ferrarija LaFerrari, Astona Martina Valkyrie, Paganija Huayre Roadster, Ferrari Monze SP2, Koenigsegga Regera, McLarena Speedtaila...
Čini se da u ovom slučaju poznata uzrečica "kako svaka roba ima svojeg kupca" pada u vodu...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....