Vrlo je malo specijalista za restauraciju Ferrarija kojima će iz Modene uručiti certifikat i stisnuti ruku, a tuning kuća za preradu modela s propetim konjićem još je i manje.
No, radionica Boba Norwooda iz Dallasa koja već desetljećima servisira te se bavi restauracijom i preradama, te ponovnim oživljavanjem i "slaganjem" klasičnih Ferrarija za utrke, sasvim je druga priča.
Još od kasnih 1970-ih ovaj je Teksašanin udružen s milijunašem Donom Walkerom, također iz Dallasa, gradio reputaciju u Can-Am američkoj seriji utrka, no istodobno je gradio i vlastito ime kao stručnjak za modificirane Ferrarije visokih performansi.
Od tada pa sve do danas Norwoodova je radionica značajno rasla i razvijala se te izgradila reputaciju kvalitetnog tunera Ferrarija ponajviše zahvaljujući njegovom stručnom znanju, entuzijazmu i ljubavi prema Ferrarijevim modelima.
Rezultiralo je to i s nekoliko nastupa i dva postavljena brzinska rekorda s modificiranim Ferrarijima na čuvenoj Bonneville Salt Flats pisti u Uti 1985. godine.
Danas modeli iz njegove radionice imaju kultni status među ljubiteljima marke iz Modene, a jedan prerađeni Ferrari 512 BB iz 1979. godine prošlog je petka bio ponuđen na aukciji RM Sothebyja.
Veličanstveni crni primjerak s fotografija većinu života je proveo kao "običan" 512 BB (Berlinetta Boxer) poznat i kao "Ferrari Boxer", ili kao prethodnik kultne Testarosse iz 1984. godine. Tada je 2002. godine je pao u ruke Boba Norwooda koji je ovaj klasik pretvorio u apsolutnu zvijer.
Umjesto 4,9-litrenog 12-cilindarskog boxera od 320 KS, postavljen je prerađeni 5,0-litreni 12-cilindarski boxer iz Testarosse od čak 1100 KS! Norwoodov Ferrari 512 BB je brzo postao cijenjen u Ferrarijevim krugovima, a čak je postao i junak igre Forza.
Sada je u ponudi RM Sothebyja, a zanimljivo modificirane primjerke legendarnih klasika kupci na aukcijama odmah vraćaju u izvorno stanje, no to nije slučaj i s Norwoodovim 512 BB-om s obzirom na njegovu reputaciju.
Prema opisu, automobil je zadržao 1100 KS snažan stroj sve do 2018. godine kada je ponovo zamijenjen serijskim Ferrarijevim motorom, također 12-cilindarskim boxerom, no ovaj put iz modela F512 M od 440 KS kako bi bio upotrebljiviji za svakodnevnu vožnju, dodani su još neki detalji poput podesivih Ohlins amortizera, te kompletni ispuh od nehrđajućeg čelika s prigušivačima od titana i alu naplaci koji podsjećaju na one kod mitskog 288 GTO modela.
Pritom inicijalni izgled automobila uopće ne djeluje bitno drugačije od serijskog 512 BB-a i očekuje se kako će "Norwoodov Ferrari" postići cijenu između 225 i 275 tisuća dolara...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....