Ekipa s portala speedhunters.com pronalazi diljem svijeta i na svom portalu predstavlja najrazličitije auto kreacije i zanimljive priče koje stoje iza njih, a jedan od takvih je i BMW 836CSL, kako ga je nazvao njegov vlasnik Masahiro Ito kojeg su "Speedhunterovci" posjetili u Japanu.
Naime, Ito-san je u lokalnim automobilističkim krugovima poznat kao veliki ljubitelj BMW-a, a koji je prije projekta 836CSL na bazi BMW-a e31 850i kojeg vidite na fotografijama dugo vremena vozio BMW M5 e34 koristeći ga za drift.
Pa što je to, zapravo, BMW 836 CLS? Ito-san je naime, umjesto standardnog 5,0-litrenog M70B50 V12 stroja od 300 KS ugradio 3,6-litreni redni šestak S38B36 iz modela M5 e34 od 315 KS s M potpisom.
U "Osmicu" se nikad nije ugrađivalo manje od 8 cilindara, no, 6 cilindara manje u konkretnoj "Osmici" e31 znači i šest puta više zabave.
Kako? Tajna je u masi: naime, Ito-san je uštedio čak 100 kilograma ugradivši S38 motor bliže kabini uparen sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem.
Štednja na kilograma ovdje ne prestaje. Ito-san je koristio puno ugljičnih vlakana za karoseriju uključujući i krov Osmice. Oznaka CSL straga podsjetnik je na BMW E36 M3 Lightweight ili E46 M3 CSL (Coupe Sport Leichbau), olakšane M modele za što bolje performanse.
Sada japanski BMW 836 CSL teži tek 1590 kilograma što je impresivan podatak s obzirom na to da je serijski 850i težio gotovo dvije tone.
Na kilaži se štedjelo i na dijelovima od titana, ali i na vađenju teških sjedala umjesto kojih su došla laka Recaro sjedala. Na koncu, ABS sustav je kompletno izvađen, a umjesto serijskog akumulatora ugrađen je akumulator za motocikle.
Za kraj, "Japan touch": vlasnik je svoju Osmicu lakirao u bijelu Alpineweiß II boju i postavio je na lake Enkei RS05RR naplatke s gumama 265/35R18.
Možda je projekt Masahira Ita BMW 836CSL zapravo BMW M8 koji nikad nije doživio serijsku proizvodnju...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....