Najstariji i najluksuzniji kineski brend, Hongqi, ima nekoliko, blago rečeno, intrigantnih vozila u svojoj ponudi, ali nijedno nije tako čudno kao njihov najnoviji model. Poput drugih automobila marke Hongqi, ovo bi trebao biti luksuzni premium automobil najviše klase, no njegov izgled je ono što privlači najviše pažnje. I to negativne.
Iako je Hongqi do sada "posuđivao" dizajnerske elemente od Rolls-Roycea, Jaguara pa čak i od Porschea, njihova najnovija kreacija je apsolutno zbunjujući i prilično neskladni skup dizajnerskih "inspiracija" mnogih marki koji u cijelosti izgleda malo komično.
Prednji kraj L1 je krajnje neobičan. Prve slike koje su "iscurile" iz kineskog Ministarstva industrije i informacijske tehnologije pokazuju da novi Hongqi ima masivnu prednju masku s kromiranim letvicama i debelim kromiranim okvirom, s inspiracijom koja je naizgled preuzeta od Rolls-Roycea, no vrlo nespretno. Unutar maske, na njenom dnu je veliki plastični dio iza kojeg se vjerojatno krije radar i kamera.
Hongqijevi dizajneri uparili su ovu ogromnu masku prednjim svjetlima koja nevjerojatno podsjećaju na svjetla druge generacije Forda Scorpia, jednog od najkontroverznije dizajniranih modela ikada ponuđenih u Europi. Iako su ova svjetla modernija i imaju ažurirane svjetlosne tehnologije, njihov cjelokupni oblik vrlo je sličan onima na Scorpiu. Nekonvencionalni detalji dizajna sprijeda nastavljaju s rešetkom u odbojniku obojenom u crno i ukrašenom srebrnim detaljima raspoređenim u složenom geometrijskom uzorku na rubu koje su dnevna svjetla s grafičkim elementima koji izgledaju pomalo djetinjasto.
I dok profil Hongqija L1 izgleda prilično normalno, neobičnosti se nastavljaju na stražnjem dijelu s neskladnim svjetlima koja izgledaju kao da su ukradena s nekog Cadillaca ili Bentleya. Sve to je začinjeno s mnogo kroma i velikom crvenom reflektorskom trakom iznad lažnih "cijevi ispuha".
Inače, L1 je limuzina najviše klase, dugačka čak 535 centimetara, s međuosovinskim razmakom od 326 cm. Za pogon su predviđena dva hibridna sklopa. SLabiji s 3-litrenim V6 i 395 KS te snažniji s 4-litrenim V8 i 490 KS. Oba motora su uparena s automatskim mjenjačem.
Službeni datum lansiranja automobila još nije objavljen, ali postoji velika vjerojatnost da će biti predstavljen na sajmu automobila u Pekingu sljedeći tjedan.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....