UZBUDLJIV BENZINAC

Impresivno: Toyotin novi četverocilindrični motor će razvijati do 600 KS!

Toyotin dvolitreni motor s turbopunjačem, koji je trenutno u razvoju, mogao razvijati do 600 KS u top izvedbi bez elektrifikacije

Toyotin novi 2.0 benzinski motor

 Toyota Media

Toyota je i dalje jedan od rijetkih proizvođača automobila koji se opire elektrifikaciji i čvrsto vjeruje u potencijal motora s unutarnjim izgaranjem, dajući prednost hibridima. A koliko potencijal njihovi motori na unutarnje izgaranje imaju sugeriraju glasine iz Japana po kojima bi budući Toyotin dvolitreni četverocilindrični motor s turbopunjačem, koji je trenutno u razvoju, mogao razvijati do 600 KS u top izvedbi bez ikakve elektrifikacije.

Iako je riječ je o izvedbi koja bi bila namijenjena za trkaće automobile, i ona cestovna bi trebala biti impresivno snažna i razvijati 400 KS i 550 Nm okretnog momenta. Navodno se radi i na manje snažnoj varijanti, koja cilja na 300 KS i 400 Nm.

image

Toyotin novi 2.0 benzinski motor

Toyota Media

Citirajući anonimne izvore iz Toyote, Best Car izvještava da bi trkaća verzija dvolitrenog motora mogla proizvesti čak 600 KS, što znači više od 300 KS po litri. Trenutačno nije jasno koji bi trkaći automobili mogli koristiti ovaj pogonski sklop, ali možemo nagađati o cestovnim modelima jer ovaj motor zvuči kao savršeno rješenje buduće sportske Toyote. Toyota navodno razmatra električne i benzinske verzije reinkarnacije MR2 roadstera, a priča se da će GRMN izvedba kombinirati dvolitreni motor sa sustavom pogona na sve kotače. Ista kombinacija mogla bi se koristiti za povratak Celice.

Iako ove glasine treba uzeti s rezervom, publikacija sugerira da bi se Toyota MR2 GRMN mogla proizvoditi u ograničenom broju, isključivo za japansko tržište. Toyota bi mogla ponuditi izbor između 8-stupanjskog automatskog i 6-stupanjskog ručnog mjenjača, slično opcijama dostupnim u GR Corolli i GR Yarisu. Što se tiče cijene, procjenjuje se na oko 10 milijuna jena (oko 62.000 eura).

image

Toyotin novi 2.0 benzinski motor

Toyota Media

U svibnju je Toyota potvrdila razvoj novih 1,5-litrenih i 2-litrenih motora, u sklopu svoje suradnje sa Subaruom i Mazdom za budućnost motora s unutarnjim izgaranjem. Iako Toyota nije dala nikakve konkretne detalje, naglasila je da će novi motori biti vrlo učinkoviti, snažni, spremni za hibride i kompatibilni s alternativnim gorivima.

Toyota je posebno istaknula da će novi dvolitreni motor s turbopunjačem nadmašiti trenutni turbo 2,4-litreni motor (269 KS) po snazi, dok će biti kompaktniji i štedljiviji. Novi motor zadovoljit će stroge propise o emisijama na različitim svjetskim tržištima. Dodatno, njegova kompatibilnost s ugljično neutralnim gorivima sugerira da bi mogao ostati na tržištu čak i nakon potencijalnih zabrana benzinskih i dizelskih motora.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. prosinac 2024 11:27