PRERADA LEGENDE

Iron Man u filmu vozi Audi, ali privatno vozi BMW! Ovo je kultni e9 3.0 CS Roberta Downeya Jr.

Kako navode iz radionice, glumac im je stigao s idejom spajanja modernih materijala s klasičnim europskim "stylingom"
BMW 3.0 CS
 SpeedKore

Američka tuning kuća SpeedKore nadaleko je poznata po preradama najviše Dodgea Chargera i Challengera, no njihov je posljednji projekt ipak ponešto drugačiji.
Riječ je o čuvenom BMW coupeu 3.0 CS e9 iz 1974. koji je ujedno i prvi europski model kojeg su se dohvatili u SpeedKoreu.
Usto, ova je prerada izgrađena za poznatog američkog glumca Roberta Downeya Jr. kojeg novije generacije najviše pamte po ulozi Iron Mana, a za kojeg je ekipa iz SpeedKorea već ranije preradila nekoliko kultnih američkih klasika poput Chevroleta Camara iz 1967. i Forda Mustanga Boss 302 iz 1970-te.

image
BMW 3.0 CS
SpeedKore

Kako navode iz radionice, glumac im je stigao s idejom spajanja modernih materijala s klasičnim europskim "stylingom", odabran je BMW 3.0 CS, a rezultat je pred vama. Donekle je riječ o "restomod" preradi, premda iz SpeedKorea navode kako je karoserija modela s pločicom čuvenog njemačkog tunera Alpina potpuno originalna, te da zato ova preradi nije njihov tipičan rad premda još uvijek ima puno elemenata od ugljičnih vlakana, poput upečatljivog prednjeg spojlera.

image
BMW 3.0 CS
SpeedKore

Automobil se također odlikuje posebnom narančastom bojom, detalji od kroma na karoseriji zamijenjeni su neobičnim elementima sa "šarom" parketa dok ima i naglasaka u boji titana. Na posebne HRE naplatke pritom su montirane gume Pirelli P Zero, a kočioni sustav sa 6-klipnim čeljustima na diskovima sprijeda i četveroklipnim straga potpisuje talijanski Brembo.

image
BMW 3.0 CS
SpeedKore

Ovaj se jedinstveni stil nastavlja i u kabini gdje se u priču uključili specijalisti za interijere iz tvrtke Gabe’s Custom Interiors koji su izradili unutrašnjost koja djeluje vrlo "talijanski" s kožnim sjedalima na stranicama u boji kave i središnjim dijelom s platnom grubljeg tkanja za bolje držanje tijela putnika u vožnji zavojima, a tu je i retro-inspirirana nadzorna ploča s klasičnim mjeračima, oblogama od drva te skrivenim zaslonom multimedije osjetljivim na dodir.

image
BMW 3.0 CS
SpeedKore

Ispod poklopca motora također je bio promjena: originalni M30 3,0-litreni redni šestak od 203 KS zamijenio je S38 3,6-litreni redni šestak iz BMW-a M5 e34 za američko tržište od 315 KS.
Značajno povećanje snage, složit ćete se, a uz motor je stigao s 4-stupanjskom ZF-ovom automatikom koji snagu prebacuje na stražnju osovinu. Dosta neobični zahtjevi doveli su do dosta neobične prerade klasičnog BMW-a koji nam se ne može ne svidjeti, ali Roberte, ubaci ručni mjenjač!

image
BMW 3.0 CS
SpeedKore
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
30. studeni 2024 23:35