Osamdesetih godina prošlog stoljeća kad je notorna Grupe B u reliju bila na vrhuncu, velik broj proizvođača je bio usredotočen na svijet utrka.
Kako bi postizali pobjede inženjeri su isprobavali različita tehnička rješenja koja bi omogućila njihovim vozačima da budu konkurentniji, poput pogona na sve kotače.
Naravno, Svjetsko prvenstvo u reliju bilo je savršeno okružje za testiranje tih novih tehnoloških dostignuća.
No, 1986. godine Grupa B je naprasno zabranjena jer je bila preopasna s puno izlijetanja i smrtnom posljedicom što je mnoge proizvođače ostavilo u neizvjesnosti, iako je uvedena nova Grupa A.
Razne modifikacije i "last minute" kreacije nekih proizvođača prošle su nezapaženo, uključujući i ovu Opela, koji je radio na Kadettu GSi s pogonom na sve kotače za grupu B od čega se odustalo, a tvrtka iz Rüsselsheima je 1987. godine pripremila Opel Kadett E GSi za grupu A.
Ova verzija imala je atmosferski 1.8 4-cilindraš od 180 KS i pet-stupanjski ručni mjenjač te pogon na prednje kotače.
Međutim, iste godine kontrolu nad projektom preuzima GM Euro Sport i stiže evolucija Kadetta GSi s motorom sa 16 ventila, 6-stupanjskim Xtrac mjenjačem i do 230 KS snage.
Takav Kadett GSi bio je poznat po tome da ga treba "jako stiskati" kako bi dao sve od sebe što je prisiljavalo vozače da ga voze agresivno što je izgledalo atraktivno, ali je bilo nedovoljno brzo.
Kako bi bili brži, vozači su morali ispravljati smjer u zavojima pomoću ručne kočnice. Zbog toga su inženjeri odlučili razviti sustav koji će eliminirati te gubitke vremena i testirati ga na Međunarodnom Manx reliju na otoku Isle of Man.
A taj novi sustav donio je Opelu Kadettu E GSi za reli četvrtu papučicu! Pored papučice spojke nalazila se još jedna velika pedala na području oslonca za lijevo stopalo koja je zamjenjivala ručnu kočnicu tako da piloti nisu morali micati desnu ruku s upravljača kako bi podizali ručnu kočnicu.
Umjesto toga, bilo je dovoljno primijeniti tu nožnu kočnicu kako bi se dobio efekt podizanja ručne kočnice.
Vozač zadužen za testiranje jednog od Opel Kadett GSi koji je služio kao prototipni model bio je Guy Fréquelin. Međutim, čini se da sve ukazuje na to da sustav nije dao rezultate koje su očekivali inženjeri marke.
Do danas nisu poznati zaključci koji su doneseni i razlozi zbog kojih je ideja odbačena. Možda zato što je to bilo previše posla za stopala pilota koji bi prije naučio plesne step korake nego koristio dva stopala za četiri pedale, a sve kako bi dobio na vremenu i uvijek imao dvije ruke na upravljaču.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....