AKTUALNO

Još neviđeno: Bertone GB110 je misteriozni hiperautomobil od 1100 KS koji vozi na otpad

Dizajnerska kuća kaže da će izraditi 33 primjerka, ali nije otkrila cijenu niti donatorski superautomobil

Bertone GB110 (digitalni render)

 Bertone

Legendarni talijanski proizvođač karoserija Bertone bio je odgovoran za oblikovanje mnogih najpoznatijih svjetskih superautomobila za druge tvrtke, a sada je konačno napravio jedan vlastiti kako bi proslavio svoje ponovno rođenje i 110. obljetnicu.

image

Bertone GB110 (digitalni render)

Bertone

Nazvan GB110, dvosjed sa središnje-smještenim motorom ima stilske elemente koji odaju počast Bertoneovim prošlim remek-djelima kao što je Alfa BAT iz 1950., Carabo iz kasnih 1960-ih koji je nadahnuo Lamborghini Countach, te posebno Stratos Zero. Bertone kaže da će proizvesti 33 primjerka, ali ne otkriva koliko će oni koštati, niti nekoliko drugih ključnih pojedinosti o svojoj novoj kreaciji.

image

Bertone GB110 (digitalni render)

Bertone

Kao što možemo vidjeti, ima leptir-vrata, pogon na sve kotače i mjenjač sa sedam stupnjeva prijenosa. Bertone kaže da motor s unutarnjim izgaranjem razvija 1100 KS i 1100 Nm okretnog momenta, može se vrtjeti do 8.400 o/min i projektiran je za rad na sintetička goriva napravljena od plastičnog otpada.

image

Bertone GB110 (digitalni render)

Bertone

Tvrdi se da GB110 ubrzava od 0 do 100 km/h za 2,79 sekundi, od 0 do 200 km/h za 6,79 sekundi i može postići 300 km/h iz mirovanja za 14 sekundi, što ga čini malo sporijim od Bugattija Chirona. Bertone procjenjuje maksimalnu brzinu preko 380 km/h.

image

Bertone GB110 (digitalni render)

Bertone

No dizajnerska kuća, koju su oživjela dva brata nakon što je propala 2014., nije detaljno opisala veličinu motora i broj cilindara i odbija reći odakle dolazi šasija donatora, samo spominjući da se "temelji na komponentama njemačkog proizvođača." Međuosovinski razmak od 2630 mm samo je 10 mm kraći od onog na Lamborghiniju Huracanu, a šasija je opremljena ovjesom s dvostrukim poprečnim ramenima, spiralnim oprugama i četverosmjernim podešavanjem prigušenja.

image

Bertone GB110 (digitalni render)

Bertone

Unatoč njemačkom podrijetlu, Bertoneov voditelj projekta i dizajna tvrdi da je GB110 u srcu talijanski automobil. “Ima talijansku klasu i stil, a napravljen je da uzbuđuje svog vlasnika i rasplamsava strast ljubitelja sportskih automobila,” kaže Giovanni Sapio. “Ali u isto vrijeme, napravljen je za svakodnevnu upotrebu. Praktičan je, udoban i jednostavan za upravljanje".

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 23:14