Manhart je predstavio svoj prvi tuning paket za BMW M3 G80 prije godinu dana, ali njihov najnoviji komplet ide još dalje u pogledu performansi. MH3 GTR najsnažnija je ponuda temeljena na M3 u Manhartovom katalogu, s velikih 650 KS (478 kW).
Vizualno, MH3 GTR ne izgleda ništa drugačije od običnog MH3, s istim spliterom, branicima, bočnim proširenjima pragova, spojlerom i stražnjim difuzorom izrađenim od karbonskih vlakana. Novitet je komplet naljepnica srebrne i sive boje umjesto zlatne.
U unutrašnjosti najveće osvježenje su Recaro Podium školjke izrađene od karbonskih vlakana koja su lakša od standardnih i daju dozu trkaćeg automobila. Sjedala su obložena kožnim jastučićima, iako doduše ne izgledaju tako udobno kao tvornička sjedala M4 CSL-a.
Najvažnija značajka MH3 GTR-a je twin-turbo 3,0-litreni "šestak" koji koristi MHtronic pomoćnu kontrolnu jedinicu, koja snagu podiže na 650 KS (478 kW) i 800 Nm okretnog momenta. To je povećanje od 140 KS (103 kW) i 150 Nm okretnog momenta u odnosu na standardni M3 Competition, i 30 KS (22 kW) i 50 Nm u odnosu na prošlogodišnji MH3.
Ostala mehanička ažuriranja uključuju ispušni sustav od nehrđajućeg čelika s kontrolom ventila i četiri ispušne cijevi promjera 100 mm, obložene karbonom ili keramikom. Na tipičan Manhartov način, tu su i "OPF-Delete" cijevi, sportske odvodne cijevi ili trkaće odvodne cijevi bez katalitičkih pretvarača.
Za ovjes, Manhart nudi dvije opcije – set gewindi tvrtke KW Suspensions ili standardni komplet s H&R oprugama, oba s revidiranim postavkama. 20-inčni aluminijski naplatci Manhart Concave One u satensko crnoj završnom obradi obuveni su u Michelin gume sa zlatnim čeljustima, iako Manhart može ponuditi više opcija za one koji su zainteresirani.
Cijena najnovijeg MH3 još uvijek nije poznata, ali vlasnici mogu kontaktirati tuning specijalista za cijenu svakog dijela. Pretpostavljamo da je komplet također kompatibilan s M3 Touringom i M4 Coupeom.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....