Produkcija reklamnih spotova velikih proizvođača najčešće zahtjeva mnoštvo planiranja i poprilično velik budžet. Upravo je taj slučaj bio i jednom od promotivnih kampanja za novi Rolls-Royce Phantom, ali ekipa koja stoji iza ove kampanje smetnula je s uma jednu bitnu činjenicu što će sada skupo platiti. Naime, u videu se pojavljuje engleski reper Skepta koji zajedno s prijateljem ulazi na stražnje sjedište novog Phantoma.
"Dok sjedim ovdje osjećam se kao da sam u "business" klasi aviona. Zapravo i bolje, jer ovdje nema buke", ustanovio je reper koji u tom trenutku kreće sa stvaranjem nove pjesme. I dok reklama ima smisla budući da je spojeni elementi koji naglašavaju udobnost i bešumnost u vožnji te je ubačen i poznati reper. Za Skeptu su se odlučili vjerojatno zato što su Rolls-Royce modeli sve popularniji u spotovima i tekstovima pjesama izvođača tog žanra, te su sami reperi često i kupci ovih ekskluzivnih modela. Ipak, na jednu stvar se nije mislilo, a to su- sigurnosni pojasevi! Naime, Skepta i njegov prijatelj nisu imali pojaseve za vrijeme vožnje, pa su ubrzo nakon što se video pojavio online reagirale udruge koje promoviraju sigurnu vožnju, budući da je u većini zemalja pojas na stražnjem sjedalu obavezan. U Rolls-Royceu su odlučili prestati s emitiranjem ovog promotivnog videa, ali na YouTubeu se još uvijek može pogledati:
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....