Prvi Škodin crossover Yeti bio je u ponudi od 2009. do 2017. godine i u međuvremenu je doživio jedan redizajn. Riječ je o modelu uz kojeg nikad ne bismo povezivali brojke performansi, ili snage i momenta, međutim kod primjerka s fotografija to nije slučaj.
Naime ispod kože ovog Yetija kompletno je „premješten” Audi RS3 generacije 8P iz 2010. godine: od ovjesa, 2,5-litrenog TFSI 5-cilindraša, DSG mjenjača, pogona na sve kotače do kočnica.
Vlasnik kaže da njegov Yeti ima performanse s kojima se može nositi i sa super automobilima.
Za pravo mu daje podatak o snazi od 492 KS koliko je izmjereno na „dynu” što je bitno više od serijskih 340 KS s koliko je motor s prijeđenih 65.000 kilometara ubačen u Škodu.
S novom mapom motora i doradama na turbu postnuto je gotovo željenih 500 KS. Osim po dvostrukom završetku ispuha, spojleru iznad stražnjeg stakla i aluminijskih naplataka s Audija RS3, ovaj tamno sivi Yeti po ničemu ne odaje svoju narav i zato jest pravi „sleeper”.
U kabinu su također preseljeni dijelovi iz Audija RS3 poput sportskih sjedala, sportskog upravljača, ručice DSG mjenjača, pa čak i ekrana Audi MMI infotainmenta (što je jedino moglo biti i spretnije izvedeno). Zanimljive su i registracijske oznake: TF5I YET koje bi znalcima dale naslutiti što je ispod prednjeg poklopca.
Ovaj jedinstveni modificirani Yeti trenutno na eBayu prodaje jedan Britanac koji je na preradu potrošio pune tri godine i za auto traži 26.000 funti (oko 237.000 kuna), a to je cijena ispod koje ne želi ići. Pošteno...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....