Prva epizoda Brzih i žestokih mnogima je ostala u dobrom sjećanju, a nemali je broj onih koji tvrde kako je upravo taj nastavak i najbolji budući da je naglasak stavljen na automobile i samu tuning scenu. Ipak, ono što smo vidjeli na velikom platnu ili malim ekranima zapravo nije bilo nimalo jednostavno napraviti, što je sada potvrdio i Craig Lieberman, zaljubljenik u automobile koji je na spomenutom filmu radio kao tehnički direktor. Budžet filma bio je 39 milijuna dolara, no na automobile i dijelove mogli su potrošiti tek 2 milijuna dolara. Svi koji su gledali film znaju da je to, zbog broja razbijenih automobila, prilično kompleksan zadatak. Svaki od modela koji se pojavljuju pritom je tuniran i dorađen, što je dodatno zakompliciralo stvari. Ipak, sada su izašli neki zanimljivi detalji kako je to sve odrađeno.
Naime, Lieberman i ostatak ekipe odlučili su iznajmiti tunirane automobila koji su bili u odličnom stanju i s njima snimati statične scene. Ipak, jurnjavu i uništavanja nisu mogli snimati sa spomenutim modelima, pa su tako morali naći modele koji nisu bili u idealnom stanju, a zatim su ih „tunirali” na svakakve načine. "Ispušne cijevi s automobila na otpadu koristili smo kao „roll bar” u nekim modelima, presvlake na sjedalima mijenjale su skupa školjkasta Sparco sjedala, dok su posebni brojčanici često zapravo bili isprintani komadi papira", ističe Lieberman. Zahvaljujući kreativnosti, ali i nabavci prilično dobrih primjeraka – Mazde RX-7, Mitsubishija Eclipsea, mnoštva Hondinih modela i ostatka koji se pojavljuje u filmu cijela priča uspješno je provedena u djelo. Zanimljiv je podatak da su narančasta Supra i plava Nissan Maxima koju je vozio Vince zapravo privatni automobili Liebermana, što ih čini jednim od rijetkih uistinu tuniranih modela na setu. Još zanimljivih detalja pogledajte u videu:
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....