![Tesla-M3-convertible-TD5](https://static.jutarnji.hr/images/slike/2020/05/22/k_Tesla-M3-convertible-TD5_640.jpg)
Već standardna Mercedesova G-klasa u AMG izdanju nudi posebnu dozu robusnosti i zaštite, no nekima to nije dovoljno te se žele osjećati još sigurnije u svojem limenom ljubimcu, a u priču tada ulazi Brabus. Poznata tuning kuća ovaj put je odlučila ponuditi blindiranu verziju modela G63 AMG. Pritom je velik dio ojačanih dijelova napravljen uz pomoć 3D printera.
![](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2020/5/22/12/brabus-invicto-2.jpg)
Foto: Brabus
Iz Brabusa ističu kako ne mogu ići u detalje vezane uz same korištene elemente i detalje budući da bi to bilo, kako kažu, otkrivanje ključnih informacija i "šifri" potencijalnim napadačima na ovakav automobil. Ipak, poznato je da su dorade na vagu stavile dodatnih 1000 kg!
![](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2020/5/22/12/brabus-invicto-1.jpg)
Dakle, njemačka kompanija prvo je rastavila gotovo cijeli automobil te zamijenila dijelove za osnaženima kako bi se vozač i putnici mogli zaštititi od eventualnih napada bombama i vatrenim oružjima, pa tako ovaj G63 AMG zadovoljava sigurnosni standard VR6. Rafalna paljba s AK-47-icama, 13 kg eksploziva TNT-a, granate - sve to ovaj će blindirani Mercedes G63 AMG izdržati i tako potencijalno spasiti živote ljudi u kabini.
![](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2020/5/22/12/brabus-invicto-7 (1).jpg)
Spomenuto povećanje mase znači da ovakav model sada broji gotovo 4 tone! Stoga su u Brabusu odlučili ojačati šasiju kako bi vozne karakteristike ostale na sličnoj razini, a uz to je pojačana snaga 4,0-litrenog V8 motora na 789 KS uz 1000 Nm okretnog momenta.
![](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2020/5/22/12/brabus-invicto-10.jpg)
Službeno ime modela je Brabus Invicto, a tko se želi osjećati sigurno za njega će morati keširati 354.600 eura prije poreza...
![](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2020/5/22/12/brabus-invicto-6.jpg)
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....