uAko ste oduševljeni novim Porscheom 911 Dakar, ali nemate 222.000 eura pri ruci, ili ste saznali da je već rasprodan, sada imate alternativu iz Danske. Kalmar Automotive je podigao letvicu s modelom 911 iz serije 996. Njegovo ime zvuči poznato kao Audi: RS-6.
Inspiriran originalnim Kalmar RS - što označava "Rally Special" - RS-6 se, kao što je već spomenuto, temelji na Porscheu 911 generacije 996. S obzirom na to da cijene za 964 i 993 i dalje rastu, RS-6 nudi pristupačniju opciju za ulazak u svijet vožnje, tvrdi Kalmar.
Cilj je bio stvoriti vozilo s terenskim sposobnostima, zadržavajući visoku praktičnost, upotrebljivost i dinamiku vožnje sličnu njegovim izvornim zračno hlađenim rođacima. Nakon 12 mjeseci testiranja, RS-6 je konačno debitirao u siječnju, gdje su potencijalni kupci pozvani da ga isprobaju na različitim terenima, uključujući snijeg, led i smrznuta jezera Laponije, na temperaturama do -35°C.
Unatoč impresivnim terenskim sposobnostima, 1440 kg težak Kalmar RS-6 dizajniran je da se ponaša kao visoka, ali sportski automobil, sposoban voziti ledom, prelaziti teške planinske prijevoje, suhe pustinje ili voziti brzo.
Svaka RS-6 pretvorba je prilagođena prema željama kupca. Srce ovog vozila je originalni, prepoznatljivi i pouzdani vodom hlađeni Porsche boxer motor koji je doradio Mezger. RS-6 može biti baziran na Carrera 2, Carrera 4 ili Turbo verzijama generacije 996, i dostupan je s lijevim ili desnim volanom te s ručnim ili Tiptronic mjenjačem sa šest stupnjeva.
Snaga počinje od minimalnih 300 KS kao standardne opreme, s opcijama za podešavanje koje omogućuju više od 500 KS. Prilagođeni diferencijal s ograničenim proklizavanjem za dodatnu trakciju je standard.
Kalmar RS-6 dolazi s jedinstvenim, robusnim ovjesom koji uključuje "obrnute" prednje amortizere za veću pouzdanost, i 80 milimetara povećanom razmaku od tla, što rezultira ukupnim razmakom od tla od 210 milimetara - istim kao kod E2 generacije Porsche Cayenne-a.
Kalmar Automotive nudi prilagodljive amortizere, komplet opruga, bolje gornje ležajeve, čahure, poboljšana pogonska vratila i podupirač, kombinirajući se za upravljanje ekstremnim nagibima i pokretima skretanja. Na svakom uglu nalaze se lagani, uski aluminijski naplatci od 6x16 inča, upareni sa Michelin zimskim gumama s čavlima za sve terene ili Svjetsko prvenstvo u reliju.
Za one koji žele više, Kalmar nudi adaptivne amortizere koji se prilagođavaju površini i nagibu, uz elektronski kontrolirano naginjanje karoserije. Ostale opcije uključuju hidraulične podizne amortizere koji omogućuju smanjenje visine vožnje za 50 mm za vožnju po cesti, pretvarajući RS-6 iz snažnog terenskog vozila u sportski automobil u nekoliko sekundi.
Za one koji planiraju ekstremne avanture, oprema uključuje krovni komplet za preživljavanje s kanisterima i držačem rezervnog kotača, kao i snažnu LED pomoćnu svjetiljku, standardno. Sve aspekte vozila je moguće prilagoditi prema željama kupca, uključujući vanjski dizajn.
Standardna zaštita donjeg dijela vozila debljine 5-8 milimetara s dodatnim štitom za prednje vodeno hlađene sustave dio je standardnog paketa.
Iznutra su uklonjeni suvišni elementi poput dekorativnih elemenata i materijala za zvučnu izolaciju, zamijenjeni ciljanim poboljšanjima. Recaro sportska ili trkaća sjedala i stražnji sigurnosni kavez pružaju dodatnu sigurnost.
Oprema specifična za natjecanje kao što je puni sigurnosni kavez, fly-off ručna kočnica i sustav mjerenja vremena Trip Master dostupni su kao opcije.
Zahvaljujući većem broju dostupnih modela 996, automobili za donaciju su lako dostupni po nižoj cijeni. Cijene za seriju RS-6 počinju od 45.000 eura plus porezi i troškovi za vozilo donatora.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....