930 TAG CHAMPIONSHIP

Koja poslastica: Ovaj Porsche iz 80-ih ima motor iz stare Formule 1. Napravit će ih samo tri

Kao i prethodni 930 TAG Championship, umjesto klasičnog zrakom hlađenog boksera, 930 TAG Championship ima Porscheove motore iz Formule 1

Lanzante Porsche 930 TAG Championship

 Lanzante Limited

Lanzante, bistranska tvrtka specijalizirana za restauraciju starih i razvoj jedinstvenih restomod automobila vratila se s još jednom fantastičnom kreacijom. Legendarni Porsche 911 Turbo, koji se proizvodio od 1975. do 1989. nazvan je Porsche 930 TAG Championship i lakši je i snažniji od prethodne iteracije jedinstvenog britanskog restomoda. Tvrtka će ih napraviti samo tri, a svaki od njih u čast jedne McLarenove pobjede u Formuli 1 1980-ih.

image

Lanzante Porsche 930 TAG Championship

Lanzante Limited

Posebnost automobila je njegov motor. Kao i prethodni 930 TAG Championship, umjesto klasičnog zrakom hlađenog boksera, 930 TAG Championship ima Porscheove motore iz Formule 1, kakvi su 1980-ih korišteni u utrkama. Riječ je o 1,5-litrenim V6 TAG TTE P01 motorima s dva turbopunjača. Cosworth je ponovno projektirao i izradio ove motore, nadogradivši klipove, ventile i bregaste bregove uz ugradnju laganih turbopunjača od titana. Motore je certificirao McLaren, a automobil ima i novi usis zraka, poboljšano hlađenje i nadograđen ispušni sustav.

image

Lanzante Porsche 930 TAG Championship

Lanzante Limited

Novi hardver i nova elektronika iz Coswortha povećavaju snagu motora na 625 konjskih snaga i dopuštaju mu 10.250 okretaja u minuti. Snagu usmjerava na stražnje kotače kroz modificirani šesterostupanjski ručni mjenjač Porschea 911 generacije 993 s prilagođenim omjerima, omogućujući automobilu da postigne 330 km/h.

image

Lanzante Porsche 930 TAG Championship

Lanzante Limited

Za zaustavljanje su zadužene karbonsko-keramičke kočnice s četveroklipnim čeljustima sprijeda i straga, koje se kriju iza 18-inčnih kotača od magnezija i karbona s gumama Michelin Pilot Sport 4.

image

Lanzante Porsche 930 TAG Championship

Lanzante Limited

Uz povećanu snagu, Lanzante je malo smanjio masu upotrebom karbonskih vlakana za poklopac motora, vrata, spojlere, krov, odbojnike i prednji spliter. Lanzante je također ogolio unutrašnjost kako bi uštedio na masi, eliminirajući električne retrovizore i prozore. Međutim, nešto luksuza je ostalo jer auto ima klimu. Putnici sjede u laganim Recaro sjedalima s pojasevima u šest točaka. Auto teži samo 920 kilograma, što nije puno više od današnjih Formula 1.

Cijena nije objavljena, no s obzirom na sve viđeno, auto će sigurno biti papreno skup. Nakon premijere idućeg tjedna u Goodwoodu bit će dostupno više fotografija ovog modela.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. prosinac 2024 07:26