Lanzante, bistranska tvrtka specijalizirana za restauraciju starih i razvoj jedinstvenih restomod automobila vratila se s još jednom fantastičnom kreacijom. Legendarni Porsche 911 Turbo, koji se proizvodio od 1975. do 1989. nazvan je Porsche 930 TAG Championship i lakši je i snažniji od prethodne iteracije jedinstvenog britanskog restomoda. Tvrtka će ih napraviti samo tri, a svaki od njih u čast jedne McLarenove pobjede u Formuli 1 1980-ih.
Posebnost automobila je njegov motor. Kao i prethodni 930 TAG Championship, umjesto klasičnog zrakom hlađenog boksera, 930 TAG Championship ima Porscheove motore iz Formule 1, kakvi su 1980-ih korišteni u utrkama. Riječ je o 1,5-litrenim V6 TAG TTE P01 motorima s dva turbopunjača. Cosworth je ponovno projektirao i izradio ove motore, nadogradivši klipove, ventile i bregaste bregove uz ugradnju laganih turbopunjača od titana. Motore je certificirao McLaren, a automobil ima i novi usis zraka, poboljšano hlađenje i nadograđen ispušni sustav.
Novi hardver i nova elektronika iz Coswortha povećavaju snagu motora na 625 konjskih snaga i dopuštaju mu 10.250 okretaja u minuti. Snagu usmjerava na stražnje kotače kroz modificirani šesterostupanjski ručni mjenjač Porschea 911 generacije 993 s prilagođenim omjerima, omogućujući automobilu da postigne 330 km/h.
Za zaustavljanje su zadužene karbonsko-keramičke kočnice s četveroklipnim čeljustima sprijeda i straga, koje se kriju iza 18-inčnih kotača od magnezija i karbona s gumama Michelin Pilot Sport 4.
Uz povećanu snagu, Lanzante je malo smanjio masu upotrebom karbonskih vlakana za poklopac motora, vrata, spojlere, krov, odbojnike i prednji spliter. Lanzante je također ogolio unutrašnjost kako bi uštedio na masi, eliminirajući električne retrovizore i prozore. Međutim, nešto luksuza je ostalo jer auto ima klimu. Putnici sjede u laganim Recaro sjedalima s pojasevima u šest točaka. Auto teži samo 920 kilograma, što nije puno više od današnjih Formula 1.
Cijena nije objavljena, no s obzirom na sve viđeno, auto će sigurno biti papreno skup. Nakon premijere idućeg tjedna u Goodwoodu bit će dostupno više fotografija ovog modela.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....