rijetki model

Koliko biste platili za sačuvani VW Golf I GTD iz 1982. godine? Jedan se upravo prodaje...

Primjerak s fotografija iz Italije proizveden 1982. godine nekako je preživio do danas u super stanju

VW Golf I GTD

 Collecting Cars

Desetljećima neprikosnovene dizelske modele danas su na tržištu već "do nogu potukli" hibridi i električni modeli, no neki će kultni dizelaši živjeti vječno. Poput ovog VW Golfa 1 GTD, jednog od prvih "hot hatcheva" s dizelašem ispod haube.

image

VW Golf I GTD

Collecting Cars

Običan VW Golf s 1,6-litrenim atmosferskim dizelašem bio je dobro prihvaćen, kako diljem Europe tako i u bivšoj nam državi (gdje se i proizvodio u Sarajevu u TAS pogonima), ali premda šparan, s 54 KS bio je vrlo spor.

Dodavanjem Garrett turbine 1.6-litrenom 4-cilindrašu snaga je porasla na 70 KS i 133 Nm, a premda je GTI model imao 112 KS i bio puno živahniji, nije se mogao mjeriti s malom potrošnjom GTD modela koji je trošio 60 posto manje.

image

VW Golf I GTD

Collecting Cars

Premda su danas vrlo rijetki, primjerak s fotografija iz Italije proizveden 1982. godine nekako je preživio do danas u vrlo solidnom originalnom stanju i tijekom desetljeća je promijenio četiri vlasnika koji su u njemu napravili 121.710 kilometara.

Automobil lakiran u Helios plavu boju stoji na 13 colnim čeličnim naplacima s Pirelli P3000 gumama još ima originalnu GTD pločicu na masci s četiri fara i redovito je održavan kroz godine.

image

VW Golf I GTD

Collecting Cars

U unutrašnjosti je srebrno crna tkanina od tvida u dobrom stanju, a tu je i izvrsni starinski Pioneer radio kasetofon što će cijeniti nostalgičari.

Ovaj rijetki relikt dizelske prošlosti prodaje se na aukcijskoj stranici Collecting Cars i bit će zanimljivo vidjeti koju će cijenu postići za pet dana kad aukcija završava.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. prosinac 2024 08:46