Volkswagen je uklonio VR6 iz svoje ponude u Europi sredinom 2010-ih, no motor je još dugo poživio na drugim tržištima. Posljednji automobil S VR6 motorom prodan u SAD-u bio je model Atlas 2023. godine, no i nakon toga VR6 se nastavio proizvoditi za automobile kao što su VW Talagon i Audi Q6 u Kini. Ali sada je i tome kraj i VR6 službeno "odlazi u mirovinu".
Glasnogovornik VW-a Andreas G. Schleith podijelio je tužnu vijest na LinkedInu. Posljednji VR6 motor sastavljen je 12. prosinca 2024. godine. Motor se proizvodio gotovo 34 godine, nakon što je doživio svoju premijeru na Ženevskom sajmu automobila 1991., u trećoj generaciji Golfa . Od tada je proizvedeno gotovo 1,87 milijuna primjeraka.
VR6 je bio poseban po svojem malom kutu između cilindara zbog čega je bio prilično kompaktan. Također je bio poznat po svojem jako dobrom zvuku. Koristio se u mnogim VW-ovim automobilima. Osim Golfa imali su ga i Corrado, Buba, Passat, Vento, Bora, Jetta, Touareg, Phaeton, Transporter, Eos, CC i Sharan.
Naravno, ugrađivao se i u neke modele drugih proizvođača VW grupe kao što su Porsche Cayenne, Audi Q7, Audi TT, Seat Leon, Seat Alhambra i Škoda Superb. Štoviše, imali su ga i neki automobili izvan VW grupe, primjerice Ford Galaxy i Mercedes-Benz Vito.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....