KLASIKA ZA ZNALCE

Kralj Autobahna 1980-ih: Prodaje se jedna od samo 755 proizvedenih Alpina B9 3.5

Prodaje ga britanska kuća, a cijena iznosi 30.000 funti što i nije previše za jedan ovakav rijedak moderni klasik
Alpina B9
 4 Star Classics

BMW serije 5 E28 bila je prva generacija ponuđena u M verziji i danas je prava legenda. Međutim, onima koji traže nešto posebnije iz tog razdoblja njemačkih "power limuzina" tu je Alpina B9. Nudi nešto malo slabije performanse od M verzije, ali puno više luksuza, stila i unikatnosti. Do danas ih je malo ostalo u sjajnom stanju, a ono što vrijedi rijetko mijenja vlasnika pa je baš zato primjerak koji se upravo prodaje zanimljiv.

image
Alpina B9
4 Star Classics

Sjajno sačuvana Alpina B9 iz 1983. godine sa 131.200 prijeđenih kilometara prodaje kuća 4 Star Classics i ima prilično zanimljivu povijest. Automobil je započeo život u Njemačkoj, gdje je boravio dvije godine prije nego što je preselio u Japan. Tamo je ostao naredne 32 godine, dok ga ponovi nije kupio prodavatelj 2017. godine. Povrh svega, to je jedan od samo 577 primjeraka B9 ikad izrađenih.

image
Alpina B9
4 Star Classics


Izvana je lakiranu veličanstvenoj tamnoplavoj boji koju krase zlatne naljepnice duž cijelog automobila - čista Alpina klasika.
Vizualne nadogradnje u odnosu na standardnu ​​seriju 5 uključuju prednji i stražnji spojler, kao i karakteristične 16-inčne Alpina alu naplatke. Na poklopcu prtljažnika, pritom, jasno je istaknuta oznaka B9 3.5, a cjelokupno stanje djeluje gotovo savršeno.

image
Alpina B9
4 Star Classics


U unutrašnjosti su jedna od istaknutih karakteristika sportska sjedala presvučena u originalni smeđi velur Alpina s plavim i zelenim prugama. Također dolazi s instrumentima za znakovima Alpina, kožnim Momo upravljačem, drvenom ručicom mjenjača Alpina i numeriranom pločicom na središnjoj konzoli koja vas podsjeća na rijetkost ovog automobila. Tu su i toplinski izolirana stakla, električni retrovizori i prozori, kao i električni krovni otvor.

image
Alpina B9
4 Star Classics


Ispod poklopca motora nalazi se 3,5-litreni redni šestak. Riječ je o dorađenoj inačici motora M30 iz modela E24 635CSi, a novi su glava motora, bregasta osovina i klipovi, a i modificirana je i Bosch Motronic ECU jedinica motora. T je ovom modelu osiguravalo zdravih, atmosferskih 245 KS i najveći okretni moment od 320 Nm što je bilo impresivno prema standardima iz 1980-ih, a ubrzanje od 6,8 sekundi je i danas respektabilno.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. prosinac 2024 23:38