BMW serije 5 E28 bila je prva generacija ponuđena u M verziji i danas je prava legenda. Međutim, onima koji traže nešto posebnije iz tog razdoblja njemačkih "power limuzina" tu je Alpina B9. Nudi nešto malo slabije performanse od M verzije, ali puno više luksuza, stila i unikatnosti. Do danas ih je malo ostalo u sjajnom stanju, a ono što vrijedi rijetko mijenja vlasnika pa je baš zato primjerak koji se upravo prodaje zanimljiv.
Sjajno sačuvana Alpina B9 iz 1983. godine sa 131.200 prijeđenih kilometara prodaje kuća 4 Star Classics i ima prilično zanimljivu povijest. Automobil je započeo život u Njemačkoj, gdje je boravio dvije godine prije nego što je preselio u Japan. Tamo je ostao naredne 32 godine, dok ga ponovi nije kupio prodavatelj 2017. godine. Povrh svega, to je jedan od samo 577 primjeraka B9 ikad izrađenih.
Izvana je lakiranu veličanstvenoj tamnoplavoj boji koju krase zlatne naljepnice duž cijelog automobila - čista Alpina klasika.
Vizualne nadogradnje u odnosu na standardnu seriju 5 uključuju prednji i stražnji spojler, kao i karakteristične 16-inčne Alpina alu naplatke. Na poklopcu prtljažnika, pritom, jasno je istaknuta oznaka B9 3.5, a cjelokupno stanje djeluje gotovo savršeno.
U unutrašnjosti su jedna od istaknutih karakteristika sportska sjedala presvučena u originalni smeđi velur Alpina s plavim i zelenim prugama. Također dolazi s instrumentima za znakovima Alpina, kožnim Momo upravljačem, drvenom ručicom mjenjača Alpina i numeriranom pločicom na središnjoj konzoli koja vas podsjeća na rijetkost ovog automobila. Tu su i toplinski izolirana stakla, električni retrovizori i prozori, kao i električni krovni otvor.
Ispod poklopca motora nalazi se 3,5-litreni redni šestak. Riječ je o dorađenoj inačici motora M30 iz modela E24 635CSi, a novi su glava motora, bregasta osovina i klipovi, a i modificirana je i Bosch Motronic ECU jedinica motora. T je ovom modelu osiguravalo zdravih, atmosferskih 245 KS i najveći okretni moment od 320 Nm što je bilo impresivno prema standardima iz 1980-ih, a ubrzanje od 6,8 sekundi je i danas respektabilno.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....