Tuning

Manhart je predstavio svoju interpretaciju BMW-a M5 CS: Sada ima 788 KS i 935 Nm

Na kočnicama M5 CS nisu napravljene nikakve promjene, ali kupci mogu zatražiti njihovu optimizaciju s kapacitetnijim

Manhart M5 CS

 Manhart

Kad se Manhart uhvati posla tada je to uvijek nešto čudesno, a evo kako su odlučili oplemeniti najsportskiji BMW Serije 5 u ponudi.

Mnogi bi rekli da je BMW M5 CS već u tvornici doveden do savršenstva no u Manhartu tako ne misle jer znaju da će uvijek biti kupaca koji će potrošiti još "koji novčić" kako bi dobili unikatniji i snažniji primjerak od tvorničkog.

image

Manhart M5 CS

Manhart

Evo što je za takve pripremio njemački tuner: naravno, dohvatio se moćnog 4,4-litrenog V8 twin-turbo stroja sa 635 KS i 750 Nm najvećeg okretnog momenta u serijskom izdanju, te mu podario 788 KS i 935 Nm.

Između ostalog, motor je dobio Manhartovu kućnu MHtronik jedinicu. Dodan je i novi usisnik zraka od ugljičnih vlakana, ispušni su stav od nehrđajućeg čelika, četiri ispušne cijevi promjera 100 mm po želji obložene karbonskim vlaknima ili završene keramičkim premazom.

image

Manhart M5 CS

Manhart

Na kočnicama M5 CS nisu napravljene nikakve promjene, ali kupci mogu zatražiti njihovu optimizaciju. Komplet "gevindi" od KW-a također se može ugraditi po želji kako bi se poboljšala upravljivost, ali i smanjila visina vožnje.

Modifikacije zaokružuju set srebrno-sivih mat kotača dimenzija 21×9 sprijeda i 21×10,5 straga na koje su postavljene te gume 265/30 sprijeda i 305/25 straga.

image

Manhart M5 CS

Manhart
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
05. studeni 2024 11:53