TUNING

Manhart pretvorio BMW M5 u raketu: Ispod poklopca bavarski jurišnik sada ima čak 815 KS!

Najviše promjena su doživjeli turbo punjači, dodan je novi hladnjak stlačenog zraka te novi usis
Manhart M5
 Manhart

Tuner Manhart od 2018. nudi dorađeni BMW F90 M5 pod nazivom MH5 700, a sada stiže još snažniji MH5 800.

Moćni 4.4-litreni V8 Twin-turbo stroj nakon prerade postiže 815 KS i 1050 Nm okretnog momenta što je za oko 180 KS više i od tvorničkog modela M5 CS.

image
Manhart M5
Manhart

Najviše promjena su doživjeli turbo punjači, dodan je novi hladnjak stlačenog zraka, novi usis od ugljičnih vlakana te ispuh, a prerađena je i elektronička upravljačka jedinica motora.

Sve to zahtijevalo je i kapacitetniji mjenjač pa je 8-stupanjski automatik prerađen i ojačan za "more" dodatnog okretnog momenta motora.

image
Manhart M5
Manhart

Tvrtka nije dala nikakve podatke o performansama, ali sigurni smo da će MH5 800 biti brži od standardnog M5 Competition, koji ubrzava od 0-100 km/h za 3,4 sekunde i ima najveću brzinu od 305 km/h.

Novi Manhartov ispuh uključuje "Race" cijevi od nehrđajućeg čelika, a četiri završetka ispuha nude se završene u karbonu, ili s keramičkim premazom.

image
Manhart M5
Manhart

Osim motora i ispuha, Manhart je dotjerao i ovjes prilagodljivim H&R oprugama za spuštanje (-30 mm) što osigurava još bolje upravljanje.

Iako službene fotografije koje je objavio Manhart prikazuju BMW F90 M5 prije facelifa, nadogradnje su dostupne i za noviji model.

image
Manhart M5
Manhart

Vizualne izmjene su diskretne, a najočitija su 21-inčni Manhart Concave One alu naplaci završeni u mat crnoj boji, s gumama 265/30 ZR21 sprijeda i 305/25 ZR21 straga.

Tu je i aero komplet od ugljičnih vlakana (prednji spojler, pragovi, poklopci zrcala, difuzor, stražnji spojler) i opcijska hauba od ugljičnih vlakana s otvorima.

image
Manhart M5
Manhart

Unutra se nalazi krovni pokrov oplemenjen malim LED-icama što podsjeća na "zvjezdano nebo" u Rolls-Royce modelima, te puno ukrasa od karbonskih vlakana na armaturnoj ploči, upravljaču i ručicama za mijenjanje brzina iza upravljača. Njemački tuner kompletnu preradu naplaćuje 46.000 eura neto od čega na nadogradnju motora otpada 16.000 eura...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. studeni 2024 22:11