Manhart je možda najpoznatiji po svojem tuningu modernih automobila, ali u posljednje vrijeme sve podsjeća da i on voli oldtimere. Njemačka tuning kuća već je restaurirala i unaprijedila E30 BMW M3 i Lanciu Deltu Integrale, ali za svoj najnoviji projekt vratili su se u prošlost još 15 godina i počeli raditi na klasičnom BMW-u 2002.
Ali ovo nije obični 2002., to je Alpinina verzija s direktnim ubrizgavanjem goriva. Stavimo sve to u perspektivu. Serijski 2,0-litreni M10 isporučivao je 130 KS, što je bio respektabilan broj u to vrijeme. No, različite Alpinine modifikacije, zajedno s novim dijelovima iz Manharta, podižu snagu na 200 KS i okretni moment na 215 Nm.
Kad u obzir uzmete malenih 1000 kg prazne mase, te brojke izgledaju još bolje, a trebale bi klasiku dati dovoljno snage da se uspoređuje s modernijim kompaktima poput Golfa GTI.
Nadogradnje koje je Alpina već primijenila na 2002 uključuju kočnice, petstupanjski manualca iz E21 323i, Raab gewinde i 16-inčne trodijelne Alpinine naplatke, koje su gurnute na rubove posebno proširenih lukova kotača od 25 mm.
Nabrekli lukovi mogu iskriviti linije klasičnih Alpininih pruga, čineći da iz nekih kutova izgleda kao da ih je nanio poluslijepi pripravnik, ali automobil i dalje izgleda fantastično, a savršeno ga ističe originalna Alpinina oprema koja uključuje Scheel sjedala. Sve u svemu, to je vrlo različita vrsta nabrijanog automobila od onoga što smo navikli vidjeti od Manharta.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....