HOONIGAN

Marka koju je proslavio pokojni relijaš i drifter Ken Block je završila u stečaju

Kompanija planira eliminirati 1,2 milijarde dolara duga i prikupiti oko 570 milijuna dolara kapitala u sklopu sporazuma o restrukturiranju

Hoonigan je sponzorirao mnoge pothvate Kena Blocka

 Hoonigan Media

Svatko tko je bio čak i na rubu automobilske scene od 2010-ih godina ili je na brzinu bacio pogled na YouTube zna za marku Hoonigan. Riječ je o tvrtki koja je primarno osnovana kao proizvođač odjeće i modnih dodataka za auto entuzijaste. Nju je osnovao proslavljeni Ken Block i snažno je promovirao kroz sponzorstvo na svojim Gymkhana videima i trkaćim automobilima. Block je bio suvlasnik i direktor tvrtke sve do svoje smrti na motornim sanjkama početkom 2023. godine, a od onda je s Hooniganom sve polako krenulo nizbrdo.

Hoonigan je sada podnio zahtjev za stečaj u Delawareu, SAD. Tvrtka se nada da će tijekom tog vremena restrukturirati poslovanje i dovršiti taj proces u roku od dva mjeseca.

Kompanija planira eliminirati 1,2 milijarde dolara duga i prikupiti oko 570 milijuna dolara novog kapitala u sklopu sporazuma o restrukturiranju koji je već postigla s mnogim svojim vjerovnicima.

image

Goodwood Festival of Speed 2015, Ken Block,Image: 251506635, License: Rights-managed, Restrictions:, Model Release: no, Credit line: Malcolm Greig/Alamy/Alamy/Profimedia

Malcolm Greig/Alamy/Alamy/Profimedia

Kao dio rebrandinga u listopadu 2023., Hoonigan je postao zaštitno lice tvrtke Wheel Pros (LLC. Wheel Pros), koja je osnovana 1994. i koja dizajnira i prodaje kotače, gume i dodatke za automobile. Ona se spojila s Hooniganom u rujnu 2021. usred niza akvizicija nakon pandemije, u vrijeme kada je tvrtka "doživljavala golem rast".

Clearlake Capital prethodno je kupio tvrtku Wheel Pros u travnju 2018. i napravio pet dodatnih akvizicija između lipnja 2018. i prosinca 2020. Napori tvrtke na širenju prije spajanja s Hooniganom također su uključivali kupnju dva pogona u Sjedinjenim Državama 2018. i 2020., koji su koštali 12 milijuna dolara plus dodatna kapitalna ulaganja, ali nisu bili financijski održivi. Wheel Pros morao je prodati značajan dio jednog pogona krajem 2021. i potpuno zatvoriti drugi početkom 2023.

image

Hoonigan je sponzorirao mnoge pothvate Kena Blocka

Hoonigan Media

Hoonigan i brojne druge tvrtke i podružnice koje su doživjele rast tijekom pandemije također su patile od ograničenja opskrbnog lanca i viših kamata. Troškovi za tvrtku su naglo porasli, poput onih za aluminij, koji su se udvostručili između 2020. i 2022. u skladu s rastućom potražnjom. Prodaja je porasla s 844 milijuna dolara 2019. na 1,5 milijardi dolara 2022. godine. Međutim, potražnja je usporila 2023., prihod je pao i tvrtka je podbacila u odnosu na ​​svoje prognoze dobiti.

Provedba stečajnog postupka ima za cilj omogućiti Hooniganu da poboljša svoju bilancu i nastavi normalno poslovanje bez utjecaja na zaposlenike, kupce, prodavače ili dobavljače. Budućnost tvrtke, a s njom i naslijeđe Kena Blocka, sada je u rukama suda.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. studeni 2024 08:10