PREMIJERA

Mazda predstavila CX-90, hibridni SUV s novom tehnologijom, tri reda i rednim ‘šestakom‘ od 340 KS

Mazda je predstavila novi CX-90 s dostupnih 345 KS, njihovo najsnažnije serijsko vozilo ikada

2024. Mazda CX-90

 Mazda

Već nekoliko tjedana Mazda veliča zasluge svog najnovijeg vozila, CX-90. Japanska marka obećava nešto snažno, ali učinkovito, temeljeno na platformi sa stražnjim pogonom prožetoj sportskim karakteristikama. Izazivanje emocija također je dio obećanja, od načina na koji se vozi do zaobljene vanjštine dovoljno velike za tri reda sjedala unutra.

image

2024. Mazda CX-90

Mazda

Sada je čekanju kraj. Mazda je predstavila novi CX-90 s dostupnih 345 KS, njihovo najsnažnije serijsko vozilo ikada. Također je hibrid, koji ima različite stupnjeve električnog pogona ovisno o odabranom pogonskom sklopu. Unutra ćete pronaći mjesta za osam osoba u kabini koja kombinira moderan luksuz s tradicionalnom japanskom estetikom. I da, ima malo MX-5 Miate u svojim podlogama.

image

2024. Mazda CX-90

Mazda

Mazdin 3,3-litreni redni šestocilindrični turbo motor do sada ne bi trebao biti iznenađenje. Prošle godine predstavljen je s modelom CX-60. Međutim, redni "šestak" mnogo je snažniji u CX-90, u kojem proizvodi 345 KS i 501 Nm okretnog momenta koji se šalju na sva četiri kotača. Međutim, tu je još elektromotor kojeg je Mazda stavila između motora i prijenosa u blagom hibridnom sustavom.

image

2024. Mazda CX-90

Mazda

Za one koji traže širu primjenu električne energije, druga opcija je Mazdin pogonski sklop PHEV e-Skyactiv. 2,5-litreni četverocilindrični motor radi s električnim motorom kako bi generirao kombiniranih 325 KS i 501 Nm okretnog momenta. To je ista postavka ponuđena u CX-60 i kao takva, vjerojatno ima sličan potpuno električan domet od oko 94 kilometra.

image

2024. Mazda CX-90

Mazda

Bez obzira na motor, dvije stvari uvijek ostaju iste. Pogon na sve kotače je standardan, a snaga dolazi do tla putem novog automatskog mjenjača s osam stupnjeva prijenosa koji odbacuje pretvarač zakretnog momenta stare škole.

Uz elektrifikaciju, Mazda kaže da je isporuka snage s ovim mjenjačem glatka i izravna, a istovremeno poboljšava učinkovitost. Proizvođač automobila nije podijelio brojke za ubrzanje i najveću brzinu.

image

2024. Mazda CX-90

Mazda

Spomenuli smo da se u CX-90 može pronaći i malo MX-5. To nije referenca na njegov uzdužni raspored pogonskog sklopa, već se odnosi na Kinematic Posture Control, koji je predstavljen na Miati prošle godine kako bi sportskom automobilu dao bolju ravnotežu i osjećaj u zavojima.

Sustav primjenjuje blagi kočioni pritisak na unutarnji stražnji kotač tijekom skretanja, a prema Mazdi, pomaže u suzbijanju naginjanja karoserije dok daje linearan osjećaj upravljanju CX-90.

image

2024. Mazda CX-90

Mazda

Dok pogonski sklop traži vezu s entuzijastima, Mazda se nada da će se otmjena unutrašnjost CX-90 povezati s putnicima. Središnji infotainment zaslon od 12,3 inča nalazi se na vrhu ploče, nadopunjen nizom taktilnih kontrola za upravljanje uobičajenim značajkama poput sjedala i kontrole klime.

image

2024. Mazda CX-90

Mazda

Još jedan digitalni zaslon dostupan je za vozača, a ovisno o odabranim opcijama, dostupne su značajke poput klima uređaja u trećem redu i USB-C priključaka za punjenje. Potpuni popis opcija bit će dostupan kasnije.

image

2024. Mazda CX-90

Mazda

Sve to doprinosi temi moderne tehnologije spojene s tradicionalnim okruženjem. Različiti materijali od Nappa kože do drva i kroma nalaze se u unutrašnjosti. Kontrolna ploča ima posebnu tkaninu s tradicionalnim japanskim šavovima za prepoznatljiv izgled. Kao i s drugim detaljima, Mazda još ne nudi podatke o stvarima kao što su prostor za glavu, prostor za noge ili prtljažni prostor.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. prosinac 2024 12:13