Sve više i više ljubitelja automobila razmišlja o kupnji youngtimera, automobila koji nisu dovoljno stari da bi bili oldtimeri, ali imaju potencijal da postanu vrijedni klasici. S pravom, jer među njima ima pravih dragulja koji itekako imaju potencijala za rast vrijednosti pa se o ovim automobilima može razmišljati i ako o svojevrsnom ulaganju novca. U nastavku vam donosimo popis četiri vrlo zanimljivih modela o kojima je itako vrijedno razmisliti.
Uzbudljivi hot hatch: Alfa Romeo 147 GTA
Čistokrvni Talijan, posebno zbog svog motora. Alfa Romeo 147 GTA ima divan 3,2-litreni V6 snage 250 KS. Zvuči onako kako biste očekivali od pravog talijanskog hot hatch vozila. Prva serija (2002. – 2005.) je najpopularnija, a u oglasnicima auto možete pronači za iznose uglavnom iozmeđu 10.000 i 20.000 eura, iako ima i osjetno skupljih.koji su manje voženi i "u originalu".
Daleko ispred svog vremena: Audi A2
Automobil koji je bio daleko ispred svog vremena i u potpunosti opravdava Audijev slogan ‘Napredak kroz tehnologiju‘. Lagan (jer je od aluminija), aerodinamičan, ekonomičan i futuristički.
Audi A2 ima sve što je potrebno da se razvije u klasika. Proizvodili su ga od 1999. do 2005. i tada je bio relativno skup s obzirom na veličinu. Danas primjerci u solidnom stanju koštaju od 5000 do 10.000 eura, iako ima i mnogo jeftinijih u koje je potrebno ipak malo više uložiti.
Posljednja francuska predsjednička limuzina: Citroën C6
Citroën ima bogatu povijest kada su u pitanju veliki, prestižni i tehnički napredni automobili. To je započelo 1930-ih s modelom Traction Avant (pogon na prednje kotače), nakon čega je 1955. uslijedio još uvijek spektakularni DS. Uslijedili su CX, XM i na kraju C6 (2005. – 2012.). Svi prthodnici sada su već klasici, a i C6 je na sigurnom putu prema tom statusu. Cijene su vrlo šarolike, a vrlo solidni primjerci se mogu dobiti već od oko 10.000 iako ima mnogo jeftinijih i mnogo skupljih primjeraka.
Zabavni hatchback s pogonom na stražnje kotače i šest cilindara: BMW 130i
Prošlo je više od dvadeset godina otkako je BMW predstavio seriju 1. Auto u Golf klasi, ali sa stražnjim pogonom zaista je nešto posebno. Prva generacija se izrađivala do 2011. godine, a najtraženija verzija je 130i koja ima 3-litreni šestocilindrični motor sa 265 KS i zna utjeloviti zabavu u vožnji kao nitko drugi. U oglasima tipični 130i košta između 10.000 i 15.000 eura, no ima i mnogo skupljih, bolje očuvanih prmijeraka.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....