Proizvođač komercijalnih vozila u vlasništvu VW Grupe Man Truck & Bus otkrio je kombi koji može biti opremljen gusjenicama kao pogonskim jedinicama u stilu tenka umjesto kotača, što je značajno poboljšalo njegovu terensku sposobnost.
Kombi TGE 3.180 4x4 kombi dizajniran je za vožnju na konvencionalnim gumama dok je na putu, ali kada se suoči s ozbiljnijim terenima, poput "snijegom prekrivenih padina ili blatnih livada", gusjeničarske gusjenice mogu se opremiti za manje od jednog sata - bez specijalističke pomoći.
Konverzija se, rekao je Man Truck & Bus, provodi "poput promjene kotača". Jedina preinaka koja je potrebna na glavčinama kotača kombija je postavljanje namjenske adapterske pločice, koja je pričvršćena na izvorne vijke kotača i uspostavlja vezu s osovinama. Gusjenice je izradio proizvođač kompleta za pretvorbu gusjenica TrackSystems, a težini kombija dodaju oko 300 kg.
Man Truck & Bus rekao je da je TGE 3.180 "idealan" za skijališta, gdje bi se mogao koristiti za prijevoz gostiju između hotela i žičara, na primjer, i za pristup teško pristupačnim alpskim pašnjacima.
Uključujući vozačko mjesto, nudi se ukupno osam sjedala. Korištenjem gusjeničnog pogona, kombi se može voziti brzinom do 50 km/h, bez izmjena potrebnih za njegov standardni osam-stupanjski automatski mjenjač, koji neće ići dalje od treće brzine kada se koriste gusjenice.
Ostale značajke koje čine TGE 3.180 posebno pogodnim za rješavanje teških terena uključuju šasiju Seikel, podignutu za oko 3 cm. Iako preuređeni kombi može voziti po snijegu, gusjenice se moraju ukloniti kad se TGE vrati na cestu, kako bi se izbjegla oštećenja. TGE 3.180 zasad ostaje koncept, ali Man će u budućnosti vjerojatno ponuditi komplet za prenamjenu kao opciju za kombi.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....