Mini Cooperi cijene se zbog 'karting iskustva' i dinamike vožnje zbog kojeg su veoma zabavni, ali zamislite ugrađeni V8 motor ispod poklopca koji svu snagu šalje na stražnje kotače u malom britanskom hatchu?
Upravo je to bio projekt Powerflexa, britanskog stručnjaka za ugradnju automobilskih ovjesa, a projekt je nazvan Vini, Powerflex V8 Mini. Nakon mukotrpnih četiri godine rada na projektu, predstavljen je ove godine na Goodwood festivalu brzine, koji je počeo danas, a traje još tri dana.
Točnije, u projektu su surađivali kompanije britanskog udruženja za modificiranje automobila. To su ED Motorsport, Litchfield Motors, Alcon, Tilton Engineering, Bilstein, Forge Motorsport, Goodridge, Aero Tec LabOratories, ITG, Cobra Seats, Lifeline, Racelogic, Syvecs, AiM Tech i Braid.
Ispod poklopca motora smješten je BMW-ov S65 – 4,0-litreni V8 koji proizvodi 420 KS, koji se inače nalazi u M3-u F80 generacije. Projekt je potrajao jer ugradnja V8 motora u malenu šasiju zamišljenu za poprečni motor nikako nije lak zadatak.
Kako bi motor stao, podna ploča i pregrada su ojačane i prerađene, a korišteni su podokviri sa Subaru Impreze STI, modificirani Powerflexovim poliuretanskim čahurama. Također, po mjeri su izrađeni McPhersonovi povezivači muldi osigurani unutar prilagođenih tornjeva.
Maleni hatchback koji ispod 'kože' krije ogromni V8 sada teži oko 1300 kilograma. Sve ove modifikacije odrađene su bez mijenjanja vanjskog dizajna Minija, što cijeli projekt čini još zanimljivijim. Jedini izuzetak su izmjene logotipa, na kojem sada piše 'Vini'.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....