Posljednji primjerak, i8 Roadster "Portimao" plave boje isporučen je kupcu u Njemačkoj, a "otkotrljao" se s proizvodne trake u tvornici u Leipzigu prošlog tjedna. Posljednji je to od 18 primjeraka s posebnom specifikacijom izrađen u posebnoj boji i s posebnom opremom čime je obilježen taj velik trenutak.
"BMW i8 je poseban automobil koje su proizveli naši zaposlenici. Iskustvo stečeno ovdje u tvornici u Leipzigu osigurava da BMW Grupa sad ima puno stručnosti u lakoj gradnji koja je jedinstvena u automobilskoj industriji. BMW i8 postao je dio Leipziga, pravi "brand ambasador" BMW Grupe i naše tvornice" - rekao je prvi čovjek tvornice Hans-Peter Kemser.
BMW i8 nije bio ni najbrži niti najljepši BMW model ikad, ali je svakako odigrao vrlo važnu "rolu" za njemačkog proizvođača automobila, utrvši put ostalim elektrificiranim BMW modelima nakon njega.
Izgrađen je od aluminija s dijelovima karoserije od ojačanih karbonskih vlakana (CFRP) zbog kompenzacije dodatne težine koje su donijele baterije. Hibridni BMW i8 je raspolagao s 374 KS i 570 Nm iz kombinacije 1,5-litrenog turbo 3-cilindraša i elektromotora koji je prema "papirima" trošio tek 1,8 litara, 55 km je bio sposoban prijeći samo na struju i do 100 km/h iz stajanja je ubrzavao za 4,4 sekunde.
Međutim, priči nije kraj - nasljednik bavarskog elektrificiranog sportaša očekuje se 2023. godine, a kako će izgledati daje naslutiti studija BMW Vision M Next Concept koja je nadahnuta izgledom legendarnog M1 modela.
Pokretat će ga turbo 4-cilindraš uz pomoć dva elektro-motora što bi trebalo biti dovoljno za 600 KS. Ono što je sigurno, baš kao ni kod i8 cijena sigurno neće biti diskontna...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....