PRAKTIČKI NOV

Nevjerojatno: Za ovaj BMW 323i E30 iz 1985. s 260 km na satu traže iznos kao za novu Seriju 7!

Ispod poklopca auta koji kao da je jučer izašao iz tvornice je redni "šestak", no to samo donekle opravdava visoku cijenu

BMW 323i e30

 Meyer Hafner

BMW Serije 3 e30 iz 1980-ih godina, ili popularna "Kockica" posebno danas je sve zanimljivi i traženiji "Bavarac" koji je obilježio mladost današnjih zrelijih vozača, a koji su ako imaju mogućnosti, spremni iskrcati i pravo bogatstvo za neki od preostalih uščuvanih primjeraka.

Međutim tu razgovaramo o modelima M3 ili 320is kao i nekim rjeđim Alpina primjercima koji se plaćaju i preko 100.000 eura, ako su netaknuti originalni "minteri".

image

BMW 323i e30

Meyer Hafner

Međutim, oglas za jedan 37 godina star i po ničemu izgledom poseban BMW e30 323i iz 1985. pokazuje da bi cijena i modelima s manje snage mogle otići u nebo.

Naime, automobil s fotografija pokreće 2,3-litreni redni "šestak" od 150 KS i 205 Nm, a prodaje ga austrijski trgovac Meyer-Hafner iz Klagenfurta po cijeni od čak 119.990 eura!

image

BMW 323i e30

Meyer Hafner

Činjenica da je ispod poklopca kultni redni atmosferac sa 6 cilindara donekle bi mogla opravdati višu cijenu, ali preračunato gotovo 900.000 kuna je ipak enormna cifra.

Zanimljivo, konkretni automobil se već jednom našao u oglasu i to 2017. godine kada se prodavao za 69.900 eura, što znači da mu je danas tražena cijena zamalo pa dvostruka od tog iznosa.

image

BMW 323i e30

Meyer Hafner

"Kockica" s oglasa ima prilično jednostavan izgled bazne verzije (prije facelifta 1987. godine) s čeličnim naplacima i dvojim vratima te je lakirana u "Zinnoper" crvenu boju, a ako izuzmemo prednje maglenke i crni "lip" na stražnjem poklopcu, lako bismo ga zamijenili za osnovni 316i s 90 KS.

Nadalje, ovaj primjerak nema ni luksuzne opreme za to doba, poput servo upravljača, stakala pokretanih strujom ili krovni otvor, no s druge strane, unutrašnjost s Recaro sjedalima je fantastično očuvana.

image

BMW 323i e30

Meyer Hafner

Od dodataka tu su zato oni pravi vozački: diferencijal s ograničenim proklizavanjem i 5-stupanjski ručni sportski mjenjač. Uz masu od jedne tone, ne sumnjamo da je novom vlasniku zabava za volanom sa stražnjim pogonom zajamčena.

Ni performanse nisu loše: premda je kasniji snažniji 325i raspolagao sa 171 KS i 222 Nm, 8,3 sekunde do 100 km/h iz stajanja te maksimalna brzina od 202 km/h ovog 323i modela nisu za baciti.

image

BMW 323i e30

Meyer Hafner

Na koncu, vrijedi li ovaj praktički ne voženi BMW tako visokog iznosa ostaje za vidjeti, međutim, ako se sjetimo poslovice "svaka roba ima svoga kupca", možda i ovaj 323i e30 netko plati gotovo 900.000 kuna...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. srpanj 2024 10:55