Na Cayenne većina gleda kao na prvi pohod Porschea u svijet vozila 4x4 vozila. Međutim, sredinom 1950-ih Porsche se okušao u ovoj klasi s modelom Type 597, koji je bio zamišljen za njemačku vojsku.
Priča o Porscheu Type 597 Jagdwagen 4x4 počinje davne 1953. godine kada se proizvođač natjecao protiv Auto Uniona i Borgward grupe za vojni ugovor. Imao je zadatak stvoriti laki terenac za vojsku i Type 597 je bio rezultat. Vjeruje se da je proizveden samo 71 primjerak, a u kolovozu će RM Sotheby‘s na aukciji poslati petog od samo 22 prototipa.
Iako Type 597 izgleda drugačije od bilo kojeg drugog Porschea ikada zamišljenog, zapravo je imao više zajedničkog s drugim modelima nego što možete očekivati.
Razlozi: ima stražnji, zrakom hlađeni 1,5-litreni boxer koji je preuzet od sportskog modela Porschea 356. Osim toga, ima isti četverostupanjski ručni mjenjač kao i 356, ali s obzirom da je dizajniran za sasvim drugu svrhu, pogonski sklop je modificiran s većim fokusom na pouzdanost u odnosu na performanse.
Ključna značajka modela 957 je njegov spoj s prednjom osovinom koja mu je omogućila odabir mogućnosti pogona na sva četiri kotača. Dizajn karoserije mu je također nudio dovoljno visine za penjanje uz strma brda dok je također prelazio velike vodene površine. Od 22 proizvedena prototipa, za najmanje dva se smatra da su imala propelere i vesla što ih je činilo potpuno amfibijskim.
Porsche nije dobio vojni ugovor koji je tražio, dijelom zbog visokih troškova razvoja vozila, vremena sastavljanja, cijene po jedinici i Porscheovih poteškoća u proizvodnji zajedno s 356 Carrerom i 550 Spyderom, kao i distribucijom odgovarajućih rezervnih dijelova. No sada zato glasi za legendarni povijesni model.
Ovaj primjerak je prošao opsežnu restauraciju i završen je u izvornoj nijansi maslinasto zelene, zajedno s odgovarajućom zelenom unutrašnjosti. RM Sotheby‘s očekuje da će se prodati po cijeni između 725.000 i 775.000 dolara.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....